reklama

Samsung představuje nový transparentní 46“ LCD panel

Přední světová společnost Samsung Electronics Co., Ltd., oznámila svou expanzi na trh průhledných displejů s novým transparentním 46-palcovým LCD panelem. Ten se vyznačuje kontrastním poměrem 4,500:1, HD rozlišením (1366 x 768) a 70-ti procentním barevným gamutem (rozsah barev, který je technologie schopna zobrazit).

Transparentní LCD panel Samsung se vyrábí v mnoha variantách a je využitelný v maloobchodních řetězcích např. pro vitríny, dveře reklamních mrazniček, nebo jako platformy na dveře ve stanicích metra. Bude použit i v dalších aplikacích včetně elektronických reklamních tabulí, informačních okének, lékařského vybavení, elektronických značek a v mobilních zařízeních. Za tuto technologii získal Samsung ocenění za inovaci na veletrhu CES 2012 v Las Vegas.

Klepněte pro větší obrázek

„Průhledné panely jsou velmi lákavou alternativou příští generace zobrazovací technologie. V průběhu několika příštích let mají neomezený potenciál změnit zaběhlé zvyky nejen v oblasti reklamy. Jako silný stoupenec transparentních displejů na trhu plánuje Samsung další rozvoj této technologie, v níž vidíme nový hnací motor pro segment LCD televizorů,“ říká Ondřej Lukáč, Marketing Manager AV divize Samsung.

Podle průzkumu trhu společnosti Display Bank očekává trh průhledných displejů růst z 0,9 miliardy dolarů v roce 2015 na 87 miliard v roce 2025.

Doposud na trh uvedený 22“ transparentní LCD displej Samsung byl dobře přijat zákazníky i potenciálními zákazníky v mobilních zařízeních a v odvětví šperků či luxusního zboží, a to především díky svým kompaktním rozměrům, nízkou spotřebu energie a vynikajícím zobrazovacím vlastnostem.
 

Témata článku: Motor

reklama