reklama

ROBOX – sociální síť ve světě slevových serverů

Hromadné nakupování se v Česku rychle rozrůstá a úměrně roste i množství serverů, které tuto službu nabízejí. Vyznat se v nich už je prakticky nemožné, a tak vznikají takzvané slevové agregátory, které jejich nabídky sdružují. Novinkou mezi nimi je agregátor www.robox.cz, který uživatelům přináší víc než jen sáhodlouhý zmatečný seznam slevových akcí.

ROBOX do hromadného nakupování jako první vnáší v dnešní době už nezbytný sociální prvek. Nikoho nezajímají názory cizích anonymních uživatelů, každý chce vědět, co zajímá jeho vlastní přátele. Na ROBOXu pak hned vidí, jaké slevy se jeho známým líbí, a sám může dobré nabídky snadno sdílet.Zájem uživatelů je navíc důležitým kritériem pro řazení slev – ty nejoblíbenější jsou v nabídce pro přehlednost hned nahoře.

V pravém slova smyslu se tak může i u nás uplatnit koncept zvaný „social shopping“, tedy sociální nakupování, který spočívá ve společném nakupování přátel a lidí s podobným vkusem. Ti se pak mezi sebou upozorňují na zajímavé nákupní příležitosti často spojené s hromadnými výhodami.

ROBOX není jen pouhý agregátor řadící stovky slev bez ladu a skladu – nabídku sestavuje podle preferencí a bydliště každého uživatele, bere v potaz doporučení známých a nové slevy přehledně odděluje od těch, které uživatel již viděl.

Potenciál ROBOXu vidí i sami uživatelé, na síti Twitter (http://twitter.com/jirkastencek/status/24512973372399616 ) byl ROBOX například popsán takto: „Robox.cz je první agregátor slevových serverů, který přišel trochu s něčím novým! Jsem zvědavý, jak se chytne..“

Robox.cz.vyvinula česká společnost MELKER Media, s.r.o., (http://www.melkermedia.cz) zabývající se internetovými projekty a marketingem. Do jejího portfolia patří například úspěšná facebooková hra Friends Maniac (http://www.friendsmaniac.com) nebo vánoční aplikace Dopis Ježíškovi (http://www.dopis-jeziskovi.com/).

Témata článku: Friends, Shopping

reklama