reklama

Radnice chtějí zlepšit svou komunikaci s občany

Praha 11. října 2006 – Zlepšení komunikace s občany je pro radnice aktuálním tématem, které nezastínil ani volební podzim. Bezplatné registrace na listopadovou konferenci probíhají do 25. října, po tomto datu je účast na konferenci zpoplatněna. Včasné registrace již využilo 50 zástupců radnic z celé ČR, kteří se 16. listopadu v Ústí nad Labem podělí o své zkušenosti v této oblasti.

Konference zaměřená na téma “Přímá komunikace s občanem – SMS zprávy na radnicích” proběhne pod záštitou primátora města Ústí nad Labem a za přítomnosti ministra pro místní rozvoj Mgr. Petra Gandaloviče.

 

Na konferenci vystoupí odborníci na marketing, public relations a technologie, kteří se v dialogu s představiteli radnic zaměří na otázku jak nejlépe získat sluchu a pozornosti svých občanů.

 

Kromě komunikace “ven” se konference dotkne také tématu zda radnice umí komunikovat sama se sebou.

 

Samosprávě vznikají ve vztahu nejen k občanům povinnosti, které je velmi obtížné naplnit bez získání jejich sluchu a pozornosti. Radnice se tak nedobrovolně dostávají na mediální bitevní pole, kde spolu soupeří marketingoví a mediální odborníci o pozornost řadového občana, který se právě vrátil utahaný z práce a aktivní četba vývěsky na místní radnici je to poslední, po čem touží.

 

Konference si klade za cíl oslovit představitele samosprávy měst a obcí a pomoci jim nalézt cestu, jak efektivně zapojit občany do věcí veřejných a zajistit jejich informování o zásadních rozhodnutích a skutečnostech, které ovlivňují chod města či obce (dopravní uzávěry, havárie a přerušení přívodu energie, změny, nařízení, vyhlášky apod.).

 

Již více jak 4 roky využívají progresivní radnice možností komunikovat s občany pomocí SMS zpráv v kombinaci s dalšími komplementárními komunikačními kanály. Konference vytváří prostor pro sdílení zkušeností a informací mezi těmito radnicemi a těmi, kteří o tomto komunikačním prostředku teprve uvažují.

 

Konference naváže na Studii připravenosti měst a obcí na e-komunikaci s občanem, kterou v roce 2005 provedla Qbizm technologies, a.s. a Tuesday Business Network. Studii lze volně stáhnout na www.infokanal.cz/studie-pripravenosti2005.html

 

Místo konání:              Ústí nad Labem, hotel Vladimír

Datum:                                    16.11.2006

Účastnický poplatek:   2.000 Kč / účastníci přihlášeni do 20. října 2006 zdarma

Cílová skupina:                       Představitelé samosprávy měst a obcí

Web:                           www.infokanal.cz/konference

 

Generální partner:      SMS InfoKanál (www.infokanal.cz)

Hlavní partner:                        Progress Software (www.progress.cz)

Profesní partner:         Svaz měst a obcí ČR (www.smocr.cz)

Mediální partner:         časopis Veřejná správa (MVČR)

Odborný partner:        Qbizm technologies, a.s. (www.qbizm-technologies.cz)

 


-------

 

Qbizm technologies, a.s. (www.qbizm-technologies.cz) je dodavatelem informačních technologií v oblasti integrace a e-business strategií. Qbizm je díky řešení SMS InfoKanál (www.infokanal.cz) významným dodavatelem služeb na bázi SMS zpráv pro samosprávu měst a obcí.

 

Název "Qbizm" pochází ze slova kubizmus [kjúbizm] a značí důraz na koncepčnost, modularitu a "Q"valitu. Společnost vznikla oddělením od zakladatele české e-commerce a.s. INET a představuje více jak 10 let zkušeností v oboru s klienty jako Appian Group, ABN Amro bank, Credit Suisse, CzechTourism, ČNB, ČSOB, Drinks Union, eBanka, Home Credit, Tipsport, RWE, Jihomoravská plynárenská, Národní knihovna ČR, VZP atd.

 

 

Témata článku: Credit, Inet

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama