reklama

Řada LCD panelů SCENICVIEW Business Line od Fujitsu Siemens Computers splňuje normu RoHS

30. listopadu 2005
Seznam.cz spojí své dva freemaily
Praha, 29. listopadu 2005 – v průběhu podnikového veletrhu VISIT 2005 společnost Fujitsu Siemens Computers oznámila, že veškeré modely displejů řady SCENICVIEW Business Line vyhovují přísným požadavkům směrnice EU pro „Omezení využívání určitých nebezpečných látek“ (RoHS – Restriction of certain Hazardous Substances). Díky příkladné ergonomii jsou vhodné pro náročné kancelářské aplikace. Tyto displeje splňují směrnice RoHS a jsou dostupné v 17“ a 19“ verzích za koncové ceny od 7 380 Kč bez DPH.

Displeje řady SCENICVIEW Business Line jsou dalším přírůstkem na rostoucím seznamu výrobků splňujících požadavky směrnice RoHS. Tato směrnice, s platností od 1. července 2006, omezuje využívání určitých nebezpečných látek (například olova, rtuti nebo kadmia) v elektrických spotřebičích a spotřební elektronice v rámci EU. Mezi další produkty společnosti Fujitsu Siemens Computers, které s předstihem vyhoví této směrnici, patří profesionální PC řady ESPRIMO a řady profesionálních notebooků AMILO Pro a LIFEBOOK. Všechny modely LCD panelů, od špičkových řad SCENICVIEW Premium Line až po základní řadu SCENICVIEW Value Line, budou požadavkům směrnice RoHS vyhovovat od ledna 2006.

 

Produktivně ergonomické

Odborné instituce, jako je VBG (největší asociace zajišťující zaměstnanecké pojištění odpovědnosti v Německu), z ergonomického hlediska označují za optimální úhel pro sledování monitoru pozorovací úhel 35°*. Díky flexibilitě výškového nastavení modelů řady SCENICVIEW Business Line lze tyto displeje přiblížit téměř k desce stolu a nastavit tak ideální pozorovací úhel (a tudíž optimální podmínky pro práci) v téměř jakémkoliv pracovním prostředí. Nové displeje jsou vybaveny jak analogovým VGA, tak digitálním DVI rozhraním a pozornost byla věnována i mnoha detailům v oblasti designu. Kabeláž, konektory, napájecí adaptér a například reproduktory jsou zabudovány do těla monitoru.

 

Zodpovědnost vůči životnímu prostředí má ve FSC dlouhou tradici

Společnost Fujitsu Siemens Computers byla jedním z prvních výrobců výpočetní techniky, kteří vyvíjeli a vyráběli počítače splňující kritéria ochrany životního prostředí. Počátky experimentů s výrobními postupy a výrobou produktů šetrných k životnímu prostředí sahají až do roku 1988, dlouho před zahájením jakýchkoli jednání o legislativních ustanoveních. V roce 1994 se společnost Fujitsu Siemens Computers stala prvním výrobcem výpočetní techniky, jenž obdržel mezinárodně uznávanou ekologickou známku "Blue Angel" pro profesionální osobní počítače. Přechod na pájení bez olova si vyžádá investice v rozmezí 500 000 až 600 000 € do každé z devíti linek na výrobu základních desek.

 

Ve shodě s vlastními směrnicemi pro ochranu životního prostředí zahrnuje společnost Fujitsu Siemens Computers do programu ochrany životního prostředí také všechny své dodavatele, včetně dopravních společností. Dodržování daných standardů zajišťují pravidelné audity a kontroly v provozech.

 

Od ledna 2006

Následující produkty společnosti Fujitsu Siemens Computers budou splňovat požadavky směrnice RoHS v lednu 2006.

 

PDA

Tablet PC

Profesionální notebook

 

 

Pocket LOOX řada N500

Pocket LOOX řada N520

 

STYLISTIC ST503x LIFEBOOK P1510

 

AMILO Pro V8010

LIFEBOOK C1320

LIFEBOOK E8020

LIFEBOOK S7020

LIFEBOOK P7120

 

Tencí klienti

Profesionální PC

Pracovní stanice

Displeje

 

FUTRO C250

FUTRO S400

 

ESPRIMO řady C

ESPRIMO řady E

ESPRIMO řady P

SCENIC P320, SiS661FX+

 

CELSIUS H230

CELSIUS W340

CELSIUS M440

CELSIUS V830

 

 

SCENICVIEW řada Value SCENICVIEW řada Premium

 

Již nyní

Následující produkty již odpovídají směrnici RoHS:

o       AMILO Pro V2030 Edition

o       SCENICVIEW řada Business

 

 

Snímky produktů najdete na média serveru společnosti Fujitsu Siemens Computers na adrese: www.fsc-mediaserver.com --- Photoserver --- Monitors

Témata článku: Layout, Grid, Rohs, Scenic, Angel

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama