reklama

Protipirátská organizace BSA má novou značku

Protipirátská organizace Business Software Alliance (BSA) dnes představila svůj nový brand, který odráží posun strategického zaměření organizace a vliv softwaru na každodenní život. „Protipirátská organizace s okamžitou platností mění svůj název na BSA | The Software Alliance,“říká její tiskový mluvčí Jan Hlaváč.

„Začínali jsme před čtyřiadvaceti lety jako Business Software Alliance, protože v té době se softwarové odvětví zaměřovalo především na firemní sektor. Dnes jsme jednoduše The Software Alliance, a to z toho důvodu, že softwarové inovace mají vliv na náš každodenní moderní život,“ říká prezident a ředitel BSA Robert Holleyman a zároveň podotýká: „Naši členové zvyšují efektivitu vzdělání a zdravotní péče, přinášejí úspory do dopravy, obohacují oblast zábavy a komunikace, zpřehledňují svět kolem nás. Právě tento vývoj a revoluční dopad softwaru odráží nová korporátní identita BSA.“

Součástí rebrandingu je nové logo, jež představuje úzké propojení mezi globální strategií BSA, vztahy s orgány veřejné správy, veřejnými vzdělávacími institucemi a aktivitami směřujícími k vymáhání autorských práv. Tyto své činnosti společnost vykonává prostřednictvím čtrnácti zastoupení po celém světě včetně nového ústředí sídlícího nedaleko Kapitolu ve Washingtonu, DC.

„Sjednotili jsme činnosti BSA a soustředili je na iniciativy směřující k prosazování práv a na rozšíření protipirátských programů, které našim členům přinesou strategické hodnoty a umožní jim dále inovovat a přizpůsobovat se rychle měnícímu trhu,“ říká Robert Holleyman a uzavírá: „Nový brand odráží naší snahu, aby se členské společnosti mohly chopit nových příležitostí a dokázaly globálně urychlovat svůj růst. To znamená především ochranu duševního vlastnictví, protože právě ta podporuje technologickou inovaci, vede k odstraňování bariér pro obchod a k prosazování strategií, které umožní další rozvoj trhu s globálními cloudovými technologiemi.“

BSA na svém blogu zveřejnila video o strategickém sjednocení značky BSA TechPost: www.bsa.org/techpost.

Vytvoření nové značky následuje krátce poté, co se BSA přestěhovala do nového ústředí nedaleko Kapitolu ve Washingtonu. Jde o jedinou technologickou asociaci se skutečně globálním dosahem a její kanceláře slouží jako centrum spolupráce pro firmy ze softwarového odvětví ve světových metropolích od Washingtonu po Peking.

Témata článku: Alliance, Brand, Robert

reklama