reklama

Profesionální fotolab prvním uživatelem nového produkčního systému Xerox Color 1000

H&H Color Lab uvádí jako klíčový faktor při rozhodování o nákupu kvalitu výstupu

Profesionální fotolab H&H Color Lab je první společností, která si pořídila nový produkční systém Xerox Color 1000 od společnosti FUJIFILM North America.

„Kvalita výstupů je fantastická, což je při produkci fotografických aplikací zásadní – odstíny pokožky a modré oblohy se musí reprodukovat precizně,“ řekl David Drum, business development manager společnosti H&H Color Lab.

Produkční systém Xerox Color 1000 tiskne rychlostí 100 stran za minutu a vytváří výstupy ve vysokém rozlišení na široké škále papírových médií. Volitelně obsahuje lakovací stanici, která dále vylepšuje barevné úlohy a umožňuje, aby výstupy byly zvýrazněním textu a obrázků působivější a parciální lakování jim dodává umělecký nádech či větší zabezpečení.

„S investicemi do správných technologií mohou poskytovatelé tisku vytvořit více za kratší dobu, udržet si stávající zákazníky a expandovat na nové trhy – a to je to, o čem jsou produkční systémy Xerox Color 800/1000,“ řekl Eric Armour, prezident divize Global Business Group společnosti Xerox. „Na současném trhu platí, že čím více hodnoty se na vytištěnou stránku přidá, tím lépe. Tyto systémy jsou vrcholem barevného portfolia Xerox a umožňují zákazníkům vybrat si zařízení, které nejlépe vyhovuje jejich potřebám.“

Fotolab se sídlem v Kansas City v Montaně nabízí služby profesionálním fotografům ve všech padesáti státech USA. Nový produkční systém použijí pro tvorbu fotografických aplikací s vysokou hodnotou, jako jsou personalizovaná blahopřání, kalendáře a pamětní publikace s tvrdou či měkkou obálkou.

„Jako poskytovatel komplexních řešení v oblasti zobrazování a polygrafie musíme našim zákazníkům dodávat nejlepší možná řešení,“ řekl Manny Almeida, viceprezident a generální ředitel společnosti FUJIFILM North America. „Se společností H&H máme dlouhodobý vztah, který je pro nás velmi důležitý, takže jsme zavázáni dodávat jen ty nejlepší výrobky a služby, jež splní jejich potřeby.“

Kvalita výstupů, produktivita a rozsah médií byly podle D. Drumma nejdůležitějšími faktory při rozhodování o nákupu. Společnost využije široký rozsah médií pro řadu zákaznických aplikací – od nízkogramážových zásilek přes objemná svatební alba až po nízkoobjemové personalizované vizitky.

Nový produkční systém doplní stávající multifunkční tiskárnu Xerox DocuColor® 250 a barevný systém Xerox 700. H&H Color Lab navíc pro návrh svých speciálních fotografických výstupů a jejich uvádění na trh používá sadu Xerox Picture Me Profitable Kit, která je součást portfolia ProfitAccelerator® Digital Business Resources.

Témata článku: Xerox, Fujifilm, Kansas, Drum

reklama