reklama

Prodeje za pevnou cenu jsou na Aukru čím dál populárnější

Češi čím dál více nakupují na Aukru formou „Kup teď“, tedy za pevnou cenu jako v běžném obchodě. Přitom ještě před dvěma lety dominovaly na Aukru jednoznačně aukce. Důvodem je podle provozovatele příchod nových profesionálních obchodníků a čím dál větší podíl uživatelů, kteří hledají výhodnou cenu, ale nechtějí čekat na konec aukce.

Za poslední 4 roky stoupl podíl prodejů za pevnou cenu na o 30 procentních bodů, za poslední rok dokonce o 15 procentních bodů, takže podíl mezi aukcemi a „Kup teď“ se pozvolna vyvažuje.

„Změnu poměru přisuzujeme především tomu, že na Aukru působí čím dál více profesionálních obchodníků. Ti přicházejí na Aukro, protože jsou schopni za minimální náklady oslovit více než 1,7 mil. uživatelů. Tito obchodníci jsou schopni nabídnout široký sortiment za přívětivou cenu,“ vysvětluje nový trend Pavlína Zábojníková, výkonná ředitelka Aukro.cz.

K zákazníkům podotýká: „Na druhé straně, čím dál více uživatelů Aukra chce koupit zboží za rozumnou cenu, aniž by čekali na konec aukce. To je trend, který zohledňujeme i v našich komunikačních kampaních – Aukro.cz se mění na největší českou nákupní galerii.“

Témata článku: Aukro, Tito

reklama