reklama

Potraviny online a doručení do 90 minut. Startuje projekt Rohlik.cz

Namísto zdlouhavého cestování do nákupních center lze nově nakupovat potraviny, drogerii, domácí potřeby či krmivo pro psy a kočky v internetovém supermarketu Rohlik.cz. Za e-shopem stojí tvůrci úspěšných internetových projektů, jako je Slevomat.cz nebo DameJidlo.cz – Tomáš Čupr a investiční skupiny Miton a Enern. Cílem nové služby na trhu rozvozu potravin je nabízet produkty špičkové kvality a šetřit čas i námahu zákazníků. Ti svůj nákup obdrží sedm dní v týdnu a během pouhých 90 minut od objednání. Odpadne jim tak časově náročná cesta do obchodu a z obchodu, doba strávená hledáním zboží v regálech i transport nákupních tašek.

Na e-shopu, který byl po několika měsících testování spuštěn 1. září 2014, si zákazníci v současnosti mohou objednávat ze 4000 položek z kategorií čerstvých i trvanlivých potravin a dalšího zboží. V následujících týdnech bude nabízený sortiment postupně doplňován až na 8000 položek. Rohlik.cz nyní rozváží po Praze, do konce letošního roku však plánuje rozšíření služby i do dalších měst ČR.

„Stejně jako u Slevomatu a DameJidlo.cz klademe důraz na uživatelskou jednoduchost, rychlost, spolehlivost a kvalitu. Také proto se jedním z dodavatelů sortimentu Rohlik.cz stal velkoobchodní řetězec MAKRO, který je pro nás garantem vysoké kvality a šíře sortimentu. Navíc nám jeho tým obchodníků dokázal nabídnout řešení šité na míru, které tento druh podnikání potřebuje. Službu budeme stavět na vlastní logistice. Chceme navázat na naše dřívější úspěchy, kdy právě kvalitní logistika pomohla službě DameJidlo.cz k rychlé expanzi a jasnému upevnění pozice jedničky trhu,“ komentuje službu Tomáš Čupr, který bude na vývoj projektu dohlížet z pozice investora. Výkonným ředitelem Rohlik.cz je Marek Sacha, jenž dříve působil jako konzultant v jedné z nejvýznamnějších poradenských agentur McKinsey & Company. Na českém internetovém trhu je rozvoz potravin začínajícím segmentem. Chceme lidem ukázat, že dovoz potravin až domů je rychlým a pohodlným způsobem nakupování. Raději než trávit čas ve frontách v obchodech nebo na silnicích tak mohou naši zákazníci ušetřený čas věnovat příjemnějším a důležitějším věcem. Klademe důraz také na kvalitu, dodavatele si pečlivě vybíráme, vybudovali jsme vlastní sklad, kde máme plnou kontrolu nad uchováváním potravin. Prostě chceme prodávat jen to, co bychom si sami koupili,“ upřesňuje Sacha.

„Podpora podnikatelů je základem naší činnosti. Uvědomujeme si přitom, že každý segment má svá specifika. E-shop Rohlik.cz, jehož jsme významným dodavatelem, je dalším z důkazů, že individuální přístup k zákazníkovi bereme vážně. Zákazníci z oblasti e-commerce pro nás do budoucna představují velký potenciál. Proto se i na podporu tohoto segmentu budeme zaměřovat čím dál více,“ uvádí Jiří Nehasil, vedoucí oddělení péče o klíčové zákazníky v MAKRO Cash & Carry ČR.   

Doba rozvozu e-shopu www.rohlik.cz je od 10 do 22 hodin ve všední dny a od 8:30 do 22 hodin o víkendech, objednávat však lze i kdykoli mimo uvedený čas. Cena nákupu není omezena žádnou minimální hranicí. Rohlik.cz stejně jako klasické kamenné obchody nabízí pravidelné akce a slevy. Za rozvoz zákazníci zaplatí 79 Kč, ovšem na první objednávku mají všichni zákazníci dopravu zdarma. Rozvoz zdarma je také při nákupu nad 2000 Kč. Bezplatně své zboží obdrží i prémioví zákazníci rozvozové služby DameJidlo.cz, která se zároveň podílí na logistice projektu Rohlik.cz.

Obdobně jako předešlé projekty Tomáše Čupra a investičních skupin Miton a Enern nabízí i Rohlik.cz svým zákazníkům garanci spokojenosti, v jejímž rámci dostane každý nespokojený klient své peníze zpět.

Témata článku: Makro, Transport

reklama