Poštovní spořitelna a Computer Press nabízí na INVEXU možnost zajímavých výher

BRNO, 24. října 2005 – Poštovní spořitelna se letos poprvé aktivně zúčastní INVEXU. Ve spolupráci s vydavatelstvím Computer Press nabídne návštěvníkům možnost vyhrát notebook, kameru, digitální fotoaparát a další ceny. Poštovní spořitelna tak potvrzuje svou orientaci na mladé aktivní klienty, kteří se orientují v moderních technologiích.

           Návštěvníkům letošního veletrhu INVEX nabízí Poštovní spořitelna ve spolupráci s vydavatelstvím Computer Press možnost zajímavých výher. V rámci propagace svého internetového bankovnictví totiž Poštovní spořitelna uspořádala na INVEXU soutěž. Hlavní cenou je notebook, druhý v pořadí získá kameru, třetí pak digitální fotoaparát. Mezi dalšími cenami jsou například CD skupiny Chinaski, kterou Poštovní spořitelna podporuje, nebo roční předplatné časopisů vydavatelství Computer Press.

 

            Soutěže se mohou účastnit všichni návštěvníci INVEXU. Stačí jen správně odpovědět na tři soutěžní otázky. Odpovědi na dvě z nich mohou návštěvníci získat z CD s průvodcem internetovým bankovnictvím Poštovní spořitelny, třetí otázka je tipovací.

 

            Prostřednictvím CD s průvodcem internetovým bankovnictvím chce Poštovní spořitelna přispět ke zvýšení počítačové gramotnosti v ČR. „Chceme klientům ukázat, že není potřeba se technologií bát a že internetové bankovnictví je jednoduchý způsob, jak spravovat své finance,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. „S internetovým bankovnictvím navíc mohou klienti výrazně ušetřit na bankovních poplatcích,“ dodal Tomáš Zrzavecký.

 

Program na CD provede uživatele internetovým bankovnictvím prostřednictvím textové nápovědy i hlasového průvodce. S CD si může uživatel internetové bankovnictví Max Internetbanking PS také prakticky vyzkoušet – např. „nanečisto“ zkusit zadat příkaz k úhradě či zjistit zůstatek. Vše se odehrává jen v rámci programu, není třeba připojení k internetu. Program na CD není potřeba instalovat, spustí se sám po vložení CD do počítače.

 

CD obsahuje vedle průvodce internetovým bankovnictvím i další zajímavé součásti. Je možné na něm najít videa, hudbu či hru Snowgame. „Na CD uživatelé najdou například skladby hudebních skupin, které Poštovní spořitelna podporuje nebo podporovala. Poslechnout si mohou třeba písně kapel Chinaski či No Name nebo skladby z filmu Snowboarďáci. Mohou si také prohlédnout videa – trailer k filmu Snowboarďáci či video o přípravě turné kapely Chinaski. Zájemci na CD najdou také kompletní produktové informace Poštovní spořitelny, včetně aktuální reklamních spotů,“ prohlásil Tomáš Zrzavecký.

 

            Počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny Max Internetbanking PS zaznamenává radikální růst. Od počátku letošního roku se počet uživatelů zvýšil o 245 %.

Témata článku: Trailer

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek