reklama

Platební tlačítko AGMO zjednodušuje obchody na internetu

Ačkoli obliba internetových nákupů mezi Čechy stále roste, za pořízené zboží platí nejčastěji způsobem z předinternetové doby, a totiž dobírkou. V současnosti přitom existuje celá řada rychlejších, pohodlnějších a zpravidla mnohem levnějších platebních možností. Jednou z nich je i Platební tlačítko, které jako novou službu zavedla společnost AGMO.

Podle průzkumu, který provedla agentura Mediaresearch pro Asociaci pro elektronickou komerci (APEK) na konci loňského roku, existuje u plateb za nákupy na internetu zjevný paradox: dobírku využívá k úhradě zboží a služeb 49 procent kupujících, ale nejpohodlnější je tento způsob platby jen pro 18 procent respondentů. Za nejpohodlnější považuje více než 40 procent Čechů bankovní převod s využitím internetového bankovnictví.

Služba Platební tlačítko, kterou nově zavedla společnost AGMO, agreguje přístup k platebním branám více bank, a vychází tak vstříc potřebám provozovatelů e-shopů i jejich zákazníků: umožňuje pohodlnou, okamžitou a bezpečnou platbu bankovním převodem. K výhodám tohoto řešení patří zejména okamžitá úhrada i v neobchodní dny, rychlost a pohodlí při platbě a nízké nebo nulové poplatky za bankovní převod.

„Provozovatelé e-shopů a jejich zákazníci získali v Platebním tlačítku nový bezpečný platební nástroj, který usnadňuje úhradu nákupů a minimalizuje rizika i požadavky kladené na zákazníky při platbě za objednané zboží,“ uvedl Vít Hejlek, jednatel AGMO.

Mojmír Prokop, vedoucí pro přímé kanály Komerční banky, k tomu dodává: „Do platebního nástroje AGMO byla integrována i služba MojePlatba, což je další krok k zlepšování našich služeb. Jsme přesvědčeni o tom, že tuto spolupráci ocení jak nakupující, tak internetové obchody, kterým toto spojení zjednoduší a zrychlí jejich platební styk."

Jakmile zákazník využije Platební tlačítko AGMO, přebírá zodpovědnost za platbu systém AGMO. Zákazník si zde zvolí buď platbu platební kartou, anebo platbu bankovním převodem. Pokud má účet u Komerční banky, Raiffeisenbank, GE Money Bank, Volksbank CZ či Fio banky, dostane se v dalším kroku automaticky do internetového bankovnictví, kde má již předvyplněné všechny potřebné údaje k platbě. Příkaz tedy pouze potvrdí a vzápětí je přesměrován zpět do e-shopu. AGMO okamžitě potvrzuje obchodníkovi provedení platby. Obchodník tak může zboží okamžitě expedovat stejně, jako by to udělal například při platbě dobírkou. Kromě výše uvedených bank Platební tlačítko AGMO zjednodušuje platbu pomocí internetového bankovnictví dalších českých bank, jako je ČSOB, Česká spořitelna, Poštovní spořitelna, Unicredit bank a další. U těchto bank probíhá platba v podobném režimu s tím rozdílem, že zákazník musí u internetového bankovnictví zadat platební údaje sám.

Prvním e-shopem, který svým zákazníkům nabídl placení pomocí tohoto nástroje, se stal internetový obchod Alextoys. V tomto internetovém obchodu se jen během prvního týdne poté, co umožnil svým klientům platit přes Platební tlačítko AGMO, uskutečnilo 8 % plateb právě touto metodou. „AGMO je pro nás zajímavým nástrojem, který pomohl rozšířit naši stávající nabídku platebních metod prostřednictvím dobírky a systému PaySec. Brzy jej plánujeme využít i pro platbu platebními kartami,“ řekl Richard Kurt majitel internetového obchodu Alextoys.cz.

Výhody služby Platební tlačítko pro koncové zákazníky:

  • okamžitá úhrada i v neobchodní dny
  • rychlost a pohodlí při platbě díky předvyplněnému příkazu
  • bezpečí plynoucí z využití ověřených nástrojů internetového bankovnictví bank
  • nízké nebo nulové poplatky za bankovní převod.

Výhody pro provozovatele internetových obchodů:

  • jeden technický a smluvní partner
  • úspora nákladů a času, odpadá jednání s jednotlivými bankovními ústavy
  • zajištění vyššího komfortu pro kupující
  • garance plateb
  • kvalitní péče o zákazníky díky in-house IT zázemí společnosti.

Témata článku: Bank, Unicredit, Paradox, House

reklama