Panasonic spustil během Zimních olympijských her v Turíně 2006 novou marketingovou kampaň

Turín, 20. února 2006 – Společnost Panasonic, TOP sponzor olympijských her od olympiády v Calgary a Soulu v roce 1988, hraje klíčovou roli i při Zimních olympijských hrách v Turíně 2006, které přibližuje jak přímým návštěvníkům her, tak miliardám televizních diváků po celém světě.

Během zimních olympijských her Panasonic realizuje následující marketingové aktivity:

• Pod názvem „Sharing the Passion“ rozjel Panasonic celoevropskou reklamní kampaň, jejímž tématem jsou olympijské hry. Hlavním motivem tiskové a televizní kampaně je napětí a radost ze sportu. Reklamy jsou umístěny též na poutačích a billboardech v Miláně a Turíně, a to včetně letišť, silnic a prostředků veřejné dopravy. Nová reklamní kampaň odstartovala v lednu 2006 a bude pokračovat až do března.

• Panasonic spustil webové stránky zaměřené na nejzajímavější okamžiky olympijských her. Návštěvníci zde najdou originální krátká videa a dozví se též více o tom, jak Panasonic podporuje olympijské hry. Webovou prezentaci doplňuje rozsáhlý archiv s údaji o minulých olympijských hrách, a to včetně výsledkových listin a přehledu jednotlivých sportovišť. Návštěvníci rovněž mohou shlédnout oficiální olympijské video zachycující nejvýznamnější okamžiky olympijské historie. Společnost Panasonic navíc oslovila pět režisérů, kteří vytvořili originální krátké snímky „zachycující pohyb a oslavu sportu“. Zvláštní sekce je věnována vysvětlení role technologií Panasonic, které zprostředkují olympijské hry miliardám diváků po celém světě. Stránku lze nalézt na adrese: www.panasonic.co.jp/olympic
 
• Zástupci médií na olympijských hrách obdrží materiál Panasonic Media Guide, který nabídne přehledný program her, včetně rozpisu jednotlivých klání a podrobného seznamu všech olympijských medailistů od roku 1896 do posledních her v roce 2004. Brožura obsahuje též popis olympijských aktivit společnosti Panasonic včetně obrazové přílohy.

• Významní distributoři společnosti Panasonic z Evropy i celého světa byli vyzváni k účasti na olympijských hrách v rámci hostitelského programu, jímž Panasonic podporuje sponzorství olympijských her. Mohou navštívit nejrůznější sportoviště a na vlastní oči si vychutnat probíhající sportovní klání.

• Na významných letištích celého světa otevřela společnost Panasonic výstavu nazvanou „Svět nápadů Panasonic“, jež zahrnuje několik HD obrazovek a interaktivních programů. Speciálně pro olympijské hry byly dvě výstavy instalovány na letištích v Miláně a Turíně.

Podpora olympijských her se pro Panasonic stala tradicí. Panasonic je součástí sponzorského TOP programu již od jeho založení Mezinárodním olympijským výborem. Olympijské hry Panasonic podpořil v řadě oblastí, jako Sponzor video techniky pro OH v Calgary a v Soulu 1988 (TOP I), v Albertville a v Barceloně 1992 (TOP II), dále jako Sponzor video a audio pro OH v Lillehammeru 1994 a v Atlantě 1996 (TOP III), v Naganu 1998 a v Sydney 2000 (TOP IV) a naposledy jako Sponzor audiovizuální techniky a záznamového média pro OH v Salt Lake City 2002 a v Aténách 2004 (TOP V). Panasonic též podpoří Letní olympijské hry 2008 v Pekingu (TOP VI), opět v roli TOP sponzora.

Více se o aktivitách společnosti Panasonic během turínské olympiády dozvíte na adrese http://panasonic.co.jp/olympic/.

Témata článku: Video, Panasonic, Salt Lake City, Passion, Calgary, Salt, Sydney, Guide

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek