reklama

Originální spotřební materiály Epson zvyšují věrnost zákazníků

16. února 2006
Internet zdarma chce také Praha 13
Frankfurt, Paperworld, Leden 2006. Věrnost zákazníků nabývá na důležitosti v době, kdy loajalita ke značce klesá a naopak mezi klienty vzrůstá trend měnit výrobce. Prodejci v sektoru tiskáren mohou zvýšit dlouhodobou věrnost svých zákazníků profesionálními službami a aktivním prodejem originálních spotřebních produktů.

Když si zákazník koupí tiskárnu Epson u specializovaného prodejce, zcela přirozeně očekává profesionální radu. Pokud obchodník zákazníkovi uspokojivě poradí a informuje ho, že i v budoucnosti může v jeho obchodě nakupovat originální inkustové náplně a papír, může si být jist, že se k němu tento zákazník bude vracet

Obchodník jistě zaznamená úspěch, jsou-li produkty efektivně vystaveny, neboť to naznačuje, že má vždy dostatečné zásoby.

Společnost Epson poskytuje podporu obchodníkům, kteří prodávají originální spotřební produkty Epson. Tito obchodníci mohou svým klientům nabídnout skutečně atraktivní produkty: jednotlivé inkoustové náplně s nízkými a transparentními cenami, stejně jako nejrůznější balení MultiPack. Navíc Epson dává prodejcům k dispozici výkladové stojany a řadu reklamních materiálů. Nápadné, atraktivní poutače s mottem “Fotografie Epson si můžete prohlížet, ale i prožít” dokáží přilákat pozornost i těch, kteří zrovna nemají v úmyslu nakupovat materiál do tiskáren. Vedle těchto materiálů poskytuje Epson svým distributorům ještě specializovaná školení, kde se detailně seznámí s problematikou prodeje spotřebních produktů

Originální spotřební produkty Epson nabízejí dlouhou životnost a vynikající tisk. Firemní zákazníci potřebují, aby jim tiskárny byly k dispozici každý den, nemohou si dovolit žádné prodlení. Používání neoriginálních inkoustů či tonerů může tiskárny poškodit. Annette Harenberg, zásobovací manažerka Epson Deutschland, říká: ”Pouze při použití originálních spotřebních produktů Epson lze zaručit konzistentně vysokou kvalitu. Naše inkousty a tonery jsou neustále vylepšovány, aby zákazníkovi nabídly maximální přínos. O tom jsem se přesvědčili už v několika případech, zejména s produktem Epson DURABrite™ Ultra a konceptem UltraChrome™ K3.”

O společnosti Epson
Epson je přední světový výrobce produktů pro práci s obrazem včetně tiskáren, projektorů a LCD displejů. Svými nápady a kreativitou je Epson odhodlán překonávat představy a očekávání zákazníků po celém světě. Jeho produkty jsou známy špičkovou kvalitou, funkčností, účelným designem a energetickou úsporností. Společnost Epson s hrdostí dlouhodobě přispívá k ochraně životního prostředí a podporuje život místních komunit. Jeho síť tvoří 85 647 zaměstnanců ve 115 firmách po celém světě. Skupina vedená japonskou společností Seiko Epson Corp. dosáhla ve fiskálním roce 2004 konsolidovaných tržeb 1479,7 miliard jenů.
Epson Europe B.V., sídlící v Amsterdamu, je strategické ústředí skupiny pro Evropu, Blízký východ, Rusko a Afriku. Zaměstnává 2 700 lidí a ve fiskálním roce 2004 dosáhla tržeb 2 428 miliónů eur.

Epson Deutschland GmbH se sídlem v německém Meerbusch je přední dodavatel produktů a řešení pro tisk fotografií a práci s digitálním obrazem. Produktové portfolio společnosti Epson Deutschland tvoří vysoce kvalitní tiskárny fotografií a skenery, laserové a jehličkové tiskárny, multifunkční zařízení, multimediální projektory a originální spotřební materiály. Divize maloobchodních systémů a zařízení a divize řešení automatizace továren dále rozšiřují tuto řadu o pokladní tiskárny a systémy, respektive přesné roboty. Společnost Epson Deutschland má přibližně 300 zaměstnanců a zodpovídá za obchodní síť v Německu, zemích Beneluxu, Švýcarsku, Rakousku a východní Evropě.

Témata článku: Epson, Deutschland, Seiko

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama