reklama

Operátoři nové speciální linky 14141 pomáhají nejčastěji s připojením internetu

Bezplatná linka technické podpory 800 184 084 je od 1. února 2008 nově doplněna o speciální linku 14141, která se soustřeďuje na zcela specifickou oblast konfigurace PC a datových zařízení. Jednotná linka 14141 pro nastavení širokého portfolia datových služeb O2 je určena pro uživatele fixních i mobilních služeb.

Na bezplatné podpoře 800 184 084 operátoři poskytují první rady, ověřují, zda je v pořádku nastavení na straně operátora, nebo zaznamenávají případné poruchy. Pokud identifikují, že je problém v konfiguraci zákazníkova PC nebo jiného zařízení, odkáží ho na placenou asistenční službu 14141. Zákazník tak již ve věcech konfigurace PC a datových zařízení typu modem či mobilní nebo datový telefon ve spojení se zapojováním nebo využíváním internetu nemusí spoléhat na návštěvu IT specialisty, jehož služby se pohybují v řádu stokorun. Pohodlnou alternativu mu nabízí právě nová linka 14141, kde zaplatí za volání v síti O2 pouhých 6 Kč vč. DPH za minutu. Doba čekání na spojení s pracovníkem linky je bezplatná a na zpoplatnění linky je každý zákazník automaticky upozorněn před započetím hovoru s operátorem.

Při řešení požadavků na lince 14141 asistují speciálně vyškolení pracovníci linky technické podpory, kteří jsou díky testovacímu hardware schopni problémy simulovat a hledat postupně individuální řešení. K dispozici jsou denně od 8:00 do 22:00 hodin.

"Doplnění služeb bezplatné linky technické podpory je dalším krokem v našem úsilí neustále zlepšovat kvalitu zákaznických linek. Pro speciální oblast jsme zvolili číslo, které si naši zákazníci snadno zapamatují,"uvádí Stanislava Fletcher, výkonná ředitelka pro péči o zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Během prvního měsíce provozu linky byl ze strany volajících největší zájem o pomoc s nastavením připojení k internetu pomocí CDMA, ADSL, WiFi, UMTS, ci GPRS,pomoc s nastavením a přístupem k emailu a pomoc s prvotní instalací PC a připojením k internetu. Časté byly i dotazy na funkčnost a možnosti využití hardware (modemu, mobilních telefonů ři jiných datových zařízení) a na nastavování datových telefonů (WAP, MMS, Video, E-mail, O2 Navigace

Témata článku: Hardware, MMS

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama