reklama

OKI inzeruje jehličkové tiskárny

10. prosince 2008
Seznam přichází s novým Super.cz

Společnost OKI Printing Solutions, specialista na profesionální kancelářský tisk, rozšířila svou podzimní„zvířecí“ reklamní kampaň na podporu prodeje barevných tiskáren a multifunkčních zařízení o již několik let nepropagovanou kategorii jehličkových tiskáren. V tomto tradičním segmentu zaujímá OKI dlouhodobě 2. místo na trhu v ČR.

„Od inzerce jehličkových tiskáren si slibujeme posílení spojení značky OKI s touto specifickou produktovou kategorií. Navíc věříme, že vizuál s ježkem zaujme i širší cílovou skupinu“, říká Jana Bořilová, Marketing Executive společnosti OKI.

Jednotlivé produktové inzeráty jsou určeny pro publikování ve formátu „junior page“. Součástí kampaně je i vkládaná inzerce. Do mediaplánu byly zahrnuty specializované ICT tituly, ekonomické, zpravodajské a společenské časopisy.

Inzerci si společnost OKI vytváří in-house ve spolupráci s grafikem Karlem Janů a DTP operátorem Janem Fabíkem.

Kompletní přehled inzerátů je ke stažení zde.

Témata článku: Junior, House

reklama