reklama

O2 Asistent se loučí, nastupuje 1188 – „číslo na všechna čísla“

19.2.2007 - Po téměř sedmi letech ukončuje společnost Telefónica O2 Czech Republic provozování služby pod jménem O 2 Asistent 1188 (dříve Eurotel Asistent), současně však od 19. února 2007 zastřeší provoz moderní informační a asistenční služby 1188. Služba, která bude fungovat na obdobné bázi jako O 2 Asistent 1188, postupně nabídne širší spektrum informací pro co největší okruh uživatelů.

"Naším cílem je zlepšit obecné povědomí o možnostech asistenční služby tak, aby se pro každého stala samozřejmým pomocníkem v různých životních situacích. Rozhodli jsme se přejít na číselný, snadno zapamatovatelný název 1188, který se stane synonymem pro rychlé, všestranné a profesionální informace," uvádí Pavel Pölzer, ředitel pro informační služby společnosti Telefónica O2 Czech Republic a dodává: "Z průzkumů společnosti GfK mimo jiné vyplynulo, že většina zákazníků konkurenčních operátorů se mylně domnívala, že tato služba pro ně není dostupná. I to se, jak pevně doufáme, nyní stane minulostí."

S 1188 se dostanete na schůzku včas. Vzbudíme vás v požadovanou hodinu. Budeme vás informovat o úředních hodinách potřebných institucí. Poskytneme vám aktuální informace o dopravní situaci, vyhledáme nejkratší cestu anebo jen zjistíme odjezd nejbližšího vlaku či autobusu Můžete se informovat o kulturních akcích a zajistit si včas vstupenku. Najdeme vám nejbližší bankomat, ubytování, kontakt na společnost či firmu, kterou právě hledáte.

S 1188 budete vždy "in". Prozradíme vám, jaké bude zítra počasí doma i ve světě. Zajímá vás například význam slova anaserpentní spinóza? Se službou 1188 najdete odpověď i na ty nejpodivnější dotazy.

Stačí z jakéhokoli mobilního telefonu nebo pevné linky vytočit číslo 1188 (ze zahraničí s předvolbou +420 606 00 1188). Odpověď na jakýkoli dotaz je poté sdělena buď přímo po telefonu anebo bezplatně pomocí SMS zprávy.

Profesionální tým 150ti operátorů pracuje s mnoha rozsáhlými a speciálními databázemi, což zaručuje kvalitní a rychlé informace. Linka 1188 je uživatelům k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu. Veškeré informace jsou dostupné jak v českém, tak v anglickém jazyce.

Na speciálním portále www.1188.cz se zájemci nejen dozví podrobnosti o službě samé, ale zjistí například jaké informace mohou získat nebo jaké jsou nejkurióznější zaznamenané dotazy. Pod režijní taktovkou pánů 11 a 88, kteří se budou pravidelně objevovat i na televizních obrazovkách, se bude postupně rozšiřovat také zábavná a interaktivní část portálu.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama