reklama

O2 arena završila svou proměnu

2 arena, nejmodernější multifunkční hala v České republice, dostala v průběhu března 2008 zcela novou tvář. Logem a grafikou titulárního a generálního partnera, kterým se 1. března 2008 stala společnost Telefónica O2 Czech Republic, byly opatřeny jak venkovní tak i vnitřní prostory haly. Nyní se tak návštěvníci nejrůznějších sportovních a kulturních akcí budou nově setkávat s O2 arenou v modrých barvách.

Loga O2 jsou nově umístěna na třech střešních neonových bannerech. Plášť budovy se do konce týdne rozsvítí v modrých barvách. Změnu zaznamenalo také oplocení a vybrané vnitřní prostory O2 areny. Loga O2 nechybí ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech, upozorňujících na chystané akce v hale.Proměnou prošly také webové stránky, které jsou nově dostupné na adrese www.o2arena.cz.

"Jsme rádi, že celá proměna O2 areny proběhla, vzhledem k jejímu rozsahu, v tak krátkém čase. Za spolupráci děkujeme jak společnosti BESTSPORT, tak i Atelieru Spektrum",říkáTomáš Dufek, manažer pro sponzoring a interaktivní partnerství společnosti Telefónica O2 a pokračuje: "Od této chvíle budeme našim zákazníkům postupně přinášet exkluzivní služby plynoucí z tohoto partnerství. Již nyní jsou v prostorách O2 areny nainstalovány speciální informační stojany s přístupem například k bezplatné SMS bráně, k online prodeji vstupenek do haly či na portál O2 Active."

24. května se všichni mohou těšit na celodenní akci s bohatým programem pro děti i dospělé, v rámci které budou mít návštěvníci možnost prohlédnout si nové prostory arény na vlastní oči. Večer pak bude exkluzivně pro zákazníky O2 připraven zdarma koncert přední české kapely. Informace o programu akce a postupu při registraci na večerní program budou během dubna a května zveřejněny na www.cz.o2.com.

"Partnerství s novým generálním a titulárním sponzorem se neomezuje pouze na název arény,"uvedl Ing. Michal Krejcar, ředitel akciové společnosti BESTSPORT, majitele a provozovatele víceúčelové O2 areny. "Spolupráce zahrnuje rovněž vnitřní a reklamní plochy, pronájmy prostor jako jsou skyboxy, klubová sedadla, partyboxy či jednací salónky, různé korporátní akce nebo promo aktivity. Jsme přesvědčeni, že ze vzájemné spolupráce budou profitovat nejen oba partneři, ale především návštěvníci sportovních, kulturních a dalších událostí pořádaných v aréně."

Rebranding O2 areny v číslech:

  • grafikou O2 bylo polepeno celkem 1000 m 2 plochy - 600 m 2 venkovních vstupů a vchodů do hlediště a 400 m 2 ochozů a vstup od tramvajové zastávky,
  • bylo nainstalováno 212 kusů halogenidových výbojek vyzařujících modré světlo,
  • neonový efekt ve vstupní hale zajišťují 120 metrů dlouhé LED diodové pásy,
  • v areálu nově vzniklo 8 speciálních stojanů s vysokorychlostním připojením k internetu O2 Internet ADSL,
  • v budově jsou umístěny dva O2 Active bary,

Dosavadní úspěchy arény

Víceúčelová aréna byla slavnostně otevřena před čtyřmi lety, 27. března 2004. Na jejím programovém kalendáři se nejvíce podílejí lední hokej (35 %), další sportovní odvětví (20 %), koncerty (15 %), rodinné či adrenalinové show (15 %) a jiné akce jako ceremoniály nebo výstavy (15 %). Vstupenkový systém SazkaTicket zajišťující ticketingové služby pro O2 arenu již prodal přes 3 miliony vstupenek. Nejvíce diváků - 18 628 - navštívilo koncert Madonny. Při nejatraktivnějších utkáních mistrovství světa v ledním hokeji bylo v hledišti 17 360 diváků a mezi reprízovanými představeními drží návštěvnický rekord letošní lední revue Holiday on Ice, kterou vidělo přes 45 000 lidí.

V současné době jsou v prodeji například vstupenky na galavečer Anděl Allianz 2007 s Karlem Gottem, Lucií Bílou, Anetou Langerovou a dalšími osobnostmi, na monumentální operu Carmen, na Nestlé Fitness Wellness Marathon pro příznivce zdravého životního stylu, na taneční megaparty Sensation White, na koncerty Kylie Minogue, skupiny Kiss, Lennyho Kravitze, Céline Dion a Avril Lavigne nebo na závěrečná utkání mistrovství světa ve florbale. Desítky dalších akcí se připravují, nechybí mezi nimi jedinečné megakoncerty ani události, které se v O2 areně představí vůbec poprvé.

Arény v zámoří

Z osmačtyřiceti víceúčelových arén, v nichž se hrají zámořské profesionální soutěže v ledním hokeji nebo basketbale nese název titulárního sponzora čtyřicet, tj. přibližně 83 %. Mezi sponzory, uvedenými v názvech arén, převládají společnosti, působící v oblasti finančnictví (27,5 %), leteckého průmyslu (12,5 %) a telekomunikací (10 %). Ze čtrnácti arén, v nichž se hraje nejvyšší domácí soutěž, O2 extraliga v ledním hokeji, nese název titulárního sponzora devět, tj. téměř dvě třetiny.

Témata článku: Internet, Avril Lavigne, Kylie, Carmen, Wellness, Marathon, Rebranding, Revue, Kiss, Holiday, Allianz, Arena

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama