reklama

Nový software IBM pomůže firmám zlepšit jejich prezentaci na webu

Společnost IBM (NYSE: IBM) představila nový software, který má pomoci firmám výrazně zlepšit způsob, jímž komunikují se svými zákazníky prostřednictvím internetu a mobilních zařízení. Software je vybaven analytickými nástroji, programem pro sociální sítě i obchodními funkcemi, které umožňují firmám vytvářet dynamické a interaktivní internetové prezentace, jež umožní lepší zacílení na zákazníky a zvyšování loajality ke značce.

Objem obchodních transakcí na internetu roste závratným tempem. Osm z deseti zákazníků dnes nakupuje po internetu minimálně dvakrát týdně. Společnost ABI Research odhaduje, že do roku 2015 vzroste objem dat dvacetkrát a objem mobilních transakcí dokonce 40krát. Zpráva dále uvádí, že objem online nákupů uskutečněných prostřednictvím mobilních zařízení poroste trojnásobně každý rok a během stejného časového období dosáhne objemu 119 miliard dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Společnost IBM si tento trend uvědomuje, proto představila softwarové portfolio IBM Customer Experience Suite, vhodné pro vytvoření dynamické webové prezentace pro spotřebitele. Ta by měla být přehledná, interaktivní a personalizovaná, přičemž ji bude možné spravovat jak prostřednictvím tradiční webové stránky, tak prostřednictvím mobilního zařízení.

Portfolio* obsahuje analytické nástroje, funkce pro sociální sítě, nástroj pro správu webového obsahu, dále pak portál, mashupy a mobilní funkce umožňující organizacím zvyšovat svou schopnost přilákat a udržet si zákazníky, tvořit cílenou reklamu a marketing a zvyšovat celkovou loajalitu zákazníků. Nový software umožňuje firmám vytvářet například vysoce personalizované formy interakce díky analýze a následným přizpůsobením na preference, chování a nákupní zvyklosti uživatelů, ovšem stejně tak se dokáže orientovat podle použitého přístroje, místa, na němž se dotyčný uživatel nachází a též podle pocitů návštěvníků.

Vedle toho IBM Customer Experience Suite umožňuje lépe chápat a ovlivňovat návštěvníky prostřednictvím jedinečné, na míru šité uživatelské zkušenosti, kdy jsou využity blogy, chatovací fóra, videa i mobilní funkce. Podporuje konverzace s uživateli i mezi nimi prostřednictvím online komunit a umožňuje majitelům firem řídit tvorbu a dodávání obsahu, bohaté mediální prezentace, spouštění kampaní nebo realizaci průzkumů mezi zákazníky za použití několika kanálů.

Klienti IBM vytvářejí bohaté webové zážitky

Například v dnešním, čím dál víc propojeném světě, se internetové bankovnictví stalo jakousi normou, což finanční instituce nutí hledat nové nástroje jak nabídnout klientům osobní přístup a udržet si tak konkurenceschopnost. S použitím blogů, chatovacích fór, video nahrávek, sociálních sítí, bohatého mediálního obsahu i mobilních funkcí může banka či pojišťovna nabídnout podstatně osobnější zkušenost práce s webem, což umožňuje podstatně rychlejší řešení potenciálních problémů a v neposlední řadě to vede k vyšší spokojenosti zákazníků a k růstu jejich loajality.

Společnost Lufthansa například aktuálně provozuje web, který podporuje několik značek: Lufthansa.com, WeFlyHome.com nebo Miles-and-More.com. Webová stránka podporuje důležité servisní funkce, jako je online prodej letenek a odbavení. IT řešení, na němž tato stránka stojí, podporuje přes dvě miliardy impresí, 16 000 odbavení a rezervaci letenky každých deset vteřin. Nyní se Lufthansa ve spolupráci s IBM snaží zlepšit svou přítomnost na webu a v následujících několika letech oslovit více zákazníků.

„Spolupráce s IBM na zlepšení stránky Lufthansa.com zvýšila naši konkurenceschopnost a vedla k výrazné úspoře nákladů. I proto jsme kontrakt se společností IBM obnovili a budeme spolupracovat na zlepšování naší internetové prezentace v horizontu několika dalších let,” podotýká viceprezident společnosti Lufthansa pro řízení informací a prodej Günter Friedrich.

Nový software IBM dokáže zvýšit online prodej

Agentura Forrester ve svém průzkumu zjistila, že v dnešní éře internetu a mobilních zařízení mohou společnosti, které budou efektivně využívat stránek nabízejících špičkový uživatelský komfort, dosáhnout až 400procentního nárůstu při konverzi návštěvníků k prodeji.**

IBM Customer Suite se zaměřuje zejména na potřebu dobře integrovaných webových nástrojů. Klientům, kteří používají stávající portfolio řešení pro správu portálů a webového obsahu, se podařilo dosáhnout výrazných časových i finančních úspor a zároveň zvýšit spokojenost svých klientů v řádu desítek procent.

IBM bude k řešení poskytovat i své konzultační služby, zejména při vyhodnocování, rozvoji a využívání nových webových možností. Poradci IBMi (IBM Interactive) budou spolupracovat s klienty na instalaci Customer Experience Suite tak, aby byla zajištěna lepší diferenciace, vyšší příjmy, produktivita, efektivita a snížení nákladů prostřednictvím optimalizovaného uživatelského zážitku.

Nový balík IBM Software je další částí rozšiřujícího se potfolia řešení navržených za účelem vylepšení přítomnosti na internetu. Schopnosti firem reagovat na potřeby klientů na tomto rostoucím trhu podpoří nedávná akvizice společností Sterling Commerce a Coremetrics, stejně jako zamýšlená akvizice společnosti Unica.

Tento nový balík IBM Software je vyústěním investic IBM do vyspělých mobilních služeb a funkcí pro firmy a spotřebitele po celém světě.

*Kompletní seznam nabídky a modulů Customer Experience Suite najdete na www.ibm.com/software. Zde najdete i detaily o WebSphere Portal 7 a Lotus Web Content Management 7, které jsou k dispozici již nyní.

** Best Practices in User Experience (UX) Design, Forrester Research Inc. září 2009.

###

NEW IBM SOFTWARE TO HELP COMPANIES IMPROVE WEB PRESENCE

Armonk, NY - 16 September, 2010: Today IBM (NYSE: IBM) unveiled new software designed to help organizations reinvent the way they interact with consumers over the Web and through mobile devices. The software features analytics, social software and commerce capabilities that helps organizations create dynamic and interactive Web experiences to better target consumers and increase brand loyalty.

Online transactions continue to grow at a rapid pace.Today, eight out of 10 consumers shop online at least twice a week.ABI Research estimates there will be 20 times more data and 40 times more mobile transactions by 2015. The report adds that mobile online shopping is expected to triple annually and rise to $119 billion in the same timeframe.Businesses today are struggling to find ways to create a more simplified Web presence to address the changing era of today's consumer marketplace.

Recognizing this growing trend, IBM is introducing the IBM Customer Experience Suite, a new software portfolio that helps organizations develop a dynamic Web experience for consumers that's easy to navigate, interactive, and personalized - whether it's from a mobile device or through a traditional online Website.

It features* analytics, social networking, web content management, portal, mashups, and mobile capabilities enabling organizations to increase their ability to attract and retain customers, personalize advertising and marketing, and enhance overall customer loyalty. For example, the new software allows organizations to create highly customized interactions by analyzing and then adapting to the preferences, behaviors and buying patterns of users as well as the device, user location, and sentiments of each visitor.

Additionally, the IBM Customer Experience Suite helps organizations better understand and influence visitors through customized, engaging experiences using blogs, chat forums, videos, and mobile functionality. It supports conversations with and between users through online communities and allows business owners to manage the creation and delivery of content, rich media, campaigns, and surveys delivered through multiple channels.

The IBM Customer Experience Suite builds upon IBM's 10 years of expertise in providing portal and Web content management software to more than 8,000 clients globally.

IBM Clients Create Rich Web Experiences

For example, in today's Web-centric world, on-line banking has become "the norm," pushing financial institutions to look for new tools to create personalized experiences for its customers in order to remain competitive. With the use of blogs, chat forums, videos, social networking, rich media and mobile capabilities, a financial institution can deliver a more personalized Web experience resolving customer issues more quickly while fostering customer loyalty and improving satisfaction.

"Our data shows an increased number of visitors to Cars.com from a mobile device," said Brent Laufenberg, Director of Enterprise Architecture, Cars.com, a business unit of Classic Ventures. "To make the experience easier for our consumers, we are increasing our social networking Web activity and personalization, as well as incorporating more rich media into the site."

Lufthansa currently has a Web site supporting multiple brands, including Lufthansa.com, WeFlyHome.com and Miles-and-More.com. Its Web site supports important service functions such as online ticket sales and check-in. The underlying IT solution supports more than two billion page impressions, 16.000 check-in transactions and in average a ticket booking every ten seconds. Now Lufthansa is working with IBM to improve its Web presence to reach more airline passengers over the next several years.

"Working with IBM on improving our site Lufthansa.com has made us more competitive and has led to significant operating cost reductions. As a result, we have renewed our contract with IBM and will continue to improve our Web presence together for the next several years," said Gunter Friedrich, vice president, Information Management and Sales Processes, Lufthansa Passenger Airline.

New IBM Software Suite Can Help Accelerate On-line Sales Leads

According to Forrester, in today's online and mobile consumer era, organizations that deploy sites with superior user experience can achieve as much as a 400 percent increase in conversion of Web visitors to sales leads.**

The IBM Customer Suite is targeted to address the need for well integrated Web tools.Using IBM's current portfolio of portal and Web content management software, IBM has seen their clients achieve:

  • 23 percent increase in on-line prescription refills at a cost of $.25/refill compared to $3/telephone refill.
  • 33 percent of patients are less likely to cancel appointments when using online service.
  • 30 percent of all customers rated self service higher than help desk.
  • 75 percent reduction in the time to roll out new customer oriented applications.
  • 30 percent reduction in call center field support calls.

"Collaboration and social software have the power to transform an organization's Web presence reinventing how they relate to their customers on the Web," said Alistair Rennie, general manager, IBM Collaboration Software. “We are aligning the breadth of IBM capabilities to help our customers embrace the Web as their primary channel for customer engagement.”

IBM is teaming up with dozens of its business partners including Ascendant, Gemini, Infosys, Ixion, and Perficient on this initiative.

IBM consulting services will be also be available to support the assessment, development and use of new and enhanced Web experiences. IBMi (IBM Interactive) consultants will collaborate with clients to deliver the Customer Experience Suite to enable increased differentiation, revenues, productivity, efficiency and reduced costs through an optimized user experience.

The new IBM Software suite is another piece of IBM's expanding portfolio of solutions designed to help organizations improve their marketing presence on the Web. IBM's recent acquisitions of Sterling Commerce and Coremetrics, and the intended acquisition of Unica, will enhance the company's ability to support clients' needs in this growing market.

This new IBM Software suite is an extension of IBM's $100 million Research http://www.ibm.com/investors/investment in advancing mobile services and capabilities for businesses and consumers worldwide.

*Please visit www.ibm.com/software for full list of Customer Experience Suite core offerings and add-on modules, and for details about new WebSphere Portal 7 and Lotus Web Content Management 7, available now.

** Best Practices in User Experience (UX) Design, Forrester Research Inc., September 2009.

Témata článku: IBM, IN, More, Mobile, Lufthansa, Presence, Will, Online, Help, Portal, Portfolio, Grow, Site, Check In, Well

reklama