reklama

Nový recept na úspory pro vaši firmu: tiskové řešení Samsung JScribe

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd, přední výrobce spotřební elektroniky a informačních technologií, přichází s novou platformou JScribe™, která umožňuje integraci všech řešení do vybraných tiskáren a multifunkčních tiskáren Samsung.

Nové řešení společnosti Samsung s názvem JScribe™ je vybudováno na standardizované platformě, která umožňuje integraci všech řešení do vybraných tiskáren a multifunkčních tiskáren Samsung. Vzhledem k tomu, že software a hardware mluví rozdílnými jazyky, většina platforem aplikací používá „překladač“, což může výkon aplikace zpomalit. JScribe™ tento krok vypouští, neboť používá stejný jazyk jako hardware, a proto tato platforma pracuje rychleji a hladce. Technologie platformy JScribe™ je vestavěna do tiskáren společnosti Samsung a tím usnadňuje vybudování balíčků řešení dle potřeb zákazníků i jednotlivých společností. Tato platforma byla navržena tak, aby společnostem pomáhala co nejlépe využít jejich investice do tisku, neboť i přes snahu mnoha společností o zavádění nových úsporných řešení v současné nepříznivé ekonomické situaci, tisková řešení bývají opomenuta. V loňském roce investovaly firmy historicky nejvíce peněz na tiskové zařízení pro své firmy. Přitom celých 70 % evropských organizací přesně nezná celkové náklady na tisk.

Další tisková řešení Samsung

Aplikace CounThru™, webová služba SyncThru™, webová administrativní služba SyncThru™, aplikace SmarThru™ Office a SmarThru™ Workflow jsou prostředkem, jak mít tisk ve firmě pod kontrolou.

Aplikace CounThru™ je nástroj, který umožňuje manažerům IT řídit na dálku zařízení pro tisk, provozní materiál a výstupy ze stovek míst v reálném čase. Toto řešení je vhodné například pro společnosti, které mají mnoho poboček po celém světě - například banky a pojišťovny.

Webová služba SyncThru™ je vestavěný webový server, který umožňuje manažerům IT snadno a na dálku řídit tiskárnu připojenou do sítě, a to napříč komplexními sítěmi, bez dalšího nainstalovaného softwaru. Manažeři IT mohou konfigurovat a sledovat tiskárnu v síti, jelikož mají pohodlný přístup ke zprávám o používání. Mohou také provádět aktualizace, aniž by museli přijít k dané tiskárně. Tato služba je vestavěna v každém zařízení pro tisk na síti firmy Samsung.

Webová administrativní služba SyncThru™ umožňuje snadné řízení většího množství síťových zařízení na dálku – včetně tiskáren a multifunkčních tiskáren. Tato služba umožňuje snadno integrovat výrobky Samsung s existujícími tiskárnami a multifunkčními tiskárnami ke vzdálenému konfigurování a řízení celého strojového parku. Tato služba také vytváří zprávy o používání zařízení uživateli i skupinami, což umožňuje snadné řízení výkonu tiskáren a multifunkčních tiskáren připojených do sítě.

Aplikace SmarThru™ Office je systém řízení dokumentů na vstupní úrovni, který pomáhá jednotlivým uživatelům řídit jejich naskenované soubory. Počítačová aplikace umožňuje uživatelům uložit si naskenované soubory v různých formátech – včetně formátů Microsoft Office – a odeslat je přímo do označené složky na svém desktopu. Optické rozeznávání znaků (OCR) dekóduje naskenovaný soubor a převede jej do editovatelné formy. Uživatel tak může naskenovaný soubor, který si uloží do složky, opravovat. Aplikace je poskytována na CD spolu s mnoha tiskovými zařízeními společnosti Samsung a je ke stažení zdarma na www.samsung.com.

Poslední zajímavou nabídkou je aplikace SmarThru™ Workflow - síťové řešení pro procesy distribuce dat ve společnostech, umožňující uživatelům digitalizovat a odesílat naskenované a faxové dokumenty do více míst najednou – včetně e-mailu, faxu, bloků zpráv serveru a FTP. Aplikace plug-in byly vytvořeny ve spolupráci se společnostmi Microsoft Corp. a EMC Corp.; zaměstnanci mohou využívat aplikaci SmarThru™ Workflow nebo řešení pro sběr obrazů EMC® Captiva® společnosti Samsung k převádění tištěných dokumentů do mnoha různých formátů – včetně editovatelných dokumentů Microsoft Office. Aplikace SmarThru™ Workflow je užitečná zejména pro účetní a správní oddělení a pro oddělení řízení objednávek, protože rychle ukládá tentýž dokument do několika různých míst, a vyhovuje jak interním, tak i externím postupům. U citlivého materiálu je přenos dat naprosto bezpečný a ověření uživatele zajistí, že dokument je odeslán správné osobě. Aplikace se snadno integruje do existujících infrastruktur firmy a snižuje její náklady tím, že místo kopírování tištěné dokumenty digitalizuje, čímž šetří čas nezbytný k jejich zakládání.

Témata článku: Workflow

reklama