reklama

Nový mediální projekt PPF pro střední a východní Evropu podpoří i Google

Společnost PPF Media, součást skupiny PPF, získala podporu českého vyhledávače Google v rozvoji multimédií v regionu střední a východní Evropy. Podpora se týká spolupráce na novém projektu regionálních médií pro Českou republiku a také vzdělávání a školení v oblasti on-line médií v rámci Mezinárodního školicího střediska pro multimédia v Praze.

Produkty Googlu, jako například vyhledávání a automatický Překladač Google, Mapy Google nebo Google Earth, budou součástí regionálních zpravodajských portálů PPF Media – Naše adresa. Všechny nové portály z dílny PPF se zároveň stanou součástí Google obsahové sítě AdSense.

Google rovněž vyškolí členy redakce Naše adresa v užívání produktů Google pro on-line zpravodajství i tištěné verze chystaných týdeníků. Zároveň zajistí špičkové lektory z Čech i zahraničí na odborné konference, semináře a další vzdělávací programy Mezinárodního školicího střediska pro multimédia z oblasti byznysu, médií a technologií. Produkty Google se v testovacích verzích budou používat v rámci praktických cvičení v newsroomu budoucnosti, který je součástí mezinárodního školicího centra.

"Spolupráce s PPF na jejich multimediálním projektu přímo zapadá do našeho poslání zpřístupnit veřejnosti co nejvíce informací. Internet v současné době zároveň potvrzuje, že i v ekonomicky složitém období, které se ve velké míře týká právě médií, nabízí řadu efektivních řešení," říká Taťána le Moigne, ředitelka české pobočky Googlu. “Z těchto důvodů jsme se rozhodli do projektu vstoupit prostřednictvím našich online technologií a zapojením našich expertů do vzdělávání zástupců vydavatelů, profesionálů z oblasti médií, studentů i dětí"

Roman Gallo, ředitel PPF pro rozvoj mediálních strategií, dodává: “Jsme rádi, že můžeme uvítat Google mezi partnery mediálního projektu. Dnes už si práci s Internetem bez Googlu ani neumíme představit, neboť jeho produkty pro profesionály i pro širší publikum dodávají práci na webu účinnost a kreativitu. Díky Googlu bude naše redakční práce snadnější a určitě i mnohem zajímavější.”

reklama