Novell nabízí svým zákazníkům služby Service Desku

Nové kontaktní místo pro řešení servisních požadavků výrazně rozšiřuje nabídku profesionální podpory k produktům a službám Novellu na lokální úrovni

Společnost Novell přináší zákazníkům v České republice a na Slovensku další zdokonalení poskytovaných služeb zahájením provozu vlastního Service Desku – jednotného kontaktního místa pro řešení servisních požadavků. Po obhájení certifikace kvality podle ISO 9001:2008 v roce 2009 se jedná o další potvrzení nabídky profesionálních služeb a podpory na lokální úrovni.

Novell zřízením Service Desku reaguje na rostoucí závislost podnikání na informačních technologiích a přirozené zvyšování požadavků na jejich kvalitní podporu. Díky minimalizaci výpadků a dalších problémů souvisejících s IT se rychlá a spolehlivá podpora stává konkurenční výhodou a nezbytností pro hladký běh podnikových procesů.

Servisní služby Novellu poskytuje na území České i Slovenské republiky tým specialistů, který zákazníkům garantuje zprovoznění systému či odstranění poruchy v dohodnuté lhůtě na základě uzavřené SLA.

Mezi základní činnosti Service Desku patří:

  • sběr, záznam a vyhodnocení uživatelských požadavků,
  • vyřizování technických, nejčastěji se opakujících zákaznických požadavků,
  • řešení problémů vyžadujících specifické odborné znalosti,
  • předávání odborných požadavků specialistům,
  • vyrozumění uživatele o vyřešení požadavku,
  • informování uživatelů o změnách, nových verzích a stavu dílčích požadavků,
  • reporting o řešených požadavcích,
  • evidence a administrace požadavků,
  • monitoring systémů a aplikací.

„Jako jeden z dodavatelů tak významného projektu jakým je Czech POINT, považujeme kvalitní služby Service Desku a s tím související podporu obchodních cílů našich zákazníků za samozřejmost,“ dodává Karel Sagl, obchodní ředitel Novell ČR a SR. „Za tři roky provozu systému Czech POINT došlo pouze k jedinému výpadku a plánovaně byl Czech POINT odstaven pouze jednou, z důvodu migrace na jiný hardware.“

Témata článku: Reporting, Evidence