reklama

Nové webové stránky Skupiny ČEZ „8 v jednom“ se orientují na obchod a potřeby různých kategorií zákazníků

Skupina ČEZ dnes na tradiční adrese www.cez.cz spustila nové webové stránky, které vedle webové prezentace společnosti ČEZ (www.cez.cz) v sobě zahrnují i webové stránky Duhové energie a speciální webové stránky Skupiny ČEZ. Určeny jsou i zákazníkům pěti regionálních energetických distribučních společností, které se integrovaly do Skupiny ČEZ. Stránky jsou výrazně orientovány na obchod a na služby všem kategoriím zákazníků Skupiny ČEZ.

Nový web Skupiny ČEZ, který vznikl sloučením 8 internetových prezentací (www.cez.cz, www.duhovaenergie.cz, www.skupinacez.cz + webové stránky pěti regionálních energetických společností) do jedné, má novou grafickou podobu, bohatší obsah i přehlednější členění a vychází tak ještě více vstříc potřebám všech kategorií zákazníků. Nové webové stránky „8 v jednom“ potvrzují vysoký důraz na obchod v rámci celé Skupiny ČEZ, do které se v minulém období začlenilo i 5 regionálních energetických distribučních společností (SME, ZČE, STE, VČE, SČE). „Věřím, že nové internetové stránky Skupiny ČEZ zvýší úroveň komunikace se zákazníky, investory, médii i dalšími cílovými skupinami a budou pro všechny uživatelem přínosem,“ uvedl  Robert Kvapil, vedoucí odboru marketingu ČEZ. 

Významnou novou částí webové prezentace Skupiny ČEZ jsou sekce zaměřené na obchod a distribuci. Sekce Obchod je přehledně členěna dle jednotlivých zákaznických kategorií (Občané a domácnosti, Firmy a podniky, Velkoodběratelé), když v každé kategorii získávají zákazníci možnost vyřídit své požadavky prostřednictvím tzv. „virtuální obchodní kanceláře“. Pro každou kategorii zákazníků je, mimo jiné,  k dispozici i „eRádce“, který uživatelům pomáhá řešit různé problémy – změnou odběrové sazby či změnou způsobu placení počínaje, a připojením odběratele k distribuční soustavě konče. Samozřejmostí nabídky pro jednotlivé zákaznické kategorie jsou komplexní přehledy produktů a služeb či různé druhy formulářů v elektronické podobě.

Uživatelé se mohou v brzké době těšit i na sekci zábavy, ve které si budou moci zajímavou a srozumitelnou formou dále rozšiřovat své energetické obzory. „Nová webová prezentace Skupiny ČEZ je současně jakousi rozsáhlou encyklopedií energetiky, která uspokojí nejenom běžné zákazníky a uživatele, ale i ty, kteří o energetice chtějí vědět skoro vše,“ podotkl vedoucí odboru marketingu ČEZ Robert Kvapil.

Témata článku: Robert

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama