reklama

Nové vedení Nokia pro Polsko, ČR a SR

Praha 16. července 2007 – Společnost Nokia od 1. srpna tohoto roku jmenuje Šárku Baronovou na pozici Marketing director pro Polsko, ČR a SR. Petr Kasa bude od stejného dne zastávat pro tytéž země pozici Sales director. K rozšíření jejich pravomocí dochází v souvislosti s nedávným sloučením Polska, České republiky a Slovenské republiky do jednoho obchodního regionu s centrálou ve Varšavě. Regionálním ředitelem byl již v červnu jmenován dosavadní ředitel Nokia Česká republika a Slovenská republika Ján Kolimár.

Šárka Baronová (31), dosavadní manažerka marketingu a PR pro ČR a SR, působí ve společnosti  Nokia od roku 2004. Během svého studia na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy absolvovala několik stáží na zahraničních univerzitách, například na bostonské Suffolk University (1995 – 1996), na finské Státní univerzitě v Kuipo (1997), studovala mezinárodní obchod a marketing na Ekonomické fakultě ve Finsku a svou diplomovou práci pro UK dokončila během stipendia na americké Harvard University. Profesní kariéru započala Šárka Baronová v roce 1998 v Kanceláři prezidenta ČR coby osobní tlumočnice Václava Havla. Poté v letech 2001 až 2002 působila na pozici Marketing coordinator v Deloitte & Touche Central Europe a v letech 2002 až 2004 byla Account managerem v reklamní agentuře McCann Erickson.

Petr Kasa (30), dosavadní Key account manager Nokia pro ČR, působí ve společnosti Nokia od roku 2005. Vystudoval obor Ekonomika a management na Českém vysokém učení technickém v Praze (1995 - 2001). Svou profesní kariéru začal ve firmě GSMobile Group, kde působil nejdříve na pozici Key account manager a později se zde stal obchodním ředitelem (2001 – 2005).

Témata článku: Nokia, Account, Marketing, Petr, Harvard, Central, Deloitte

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama