reklama

Nové služby KASA.cz zvýší informovanost zákazníků

Zákazníci předního českého internetového obchodu KASA.cz mohou nyní sledovat a přímo ovlivňovat proces vyřízení svých objednávek.

Společnost KASA.cz spustila novou zákaznickou sekci, jejímž cílem je zkvalitnit služby zákazníkům, zvýšit jejich informovanost a zefektivnit vzájemnou komunikaci. Zákaznická sekce byla navržena na základě rozsáhlého průzkumu telefonických dotazů na infolince internetového obchodu KASA.cz. Mezi nejčastější patřily dotazy na dostupnost vybraného zboží (22 % všech dotazů), na termín expedice (14 %) a na možnost korekce objednávky (24 %).

Nový zákaznický systém umožňuje kromě pasivního sledování stavu vyřízení objednávky i aktivně zasahovat do celého procesu. Zákazníci tak mohou sami celou objednávku nebo některé její položky stornovat, dokáží změnit fakturační údaje či místo doručení a v neposlední řadě mají možnost ovlivnit termín doručení a přizpůsobit jej svým časovým možnostem. Dále je možno jednoduše ověřit, zda již byly připsány na účet KASA.cz jimi poukázané platby související s objednávkou, a tudíž zda se již chystá expedice zboží. Zákazník je díky novému systému o průběhudopravy zboží plně informován a při volbě některých způsobů rozvážky zjistí dokonce i telefonní číslo na řidiče. Velkou a unikátní výhodou pro zákazníky je archiv prodejních dokladů, které je možné v případě ztráty papírových originálů kdykoliv vytisknout a použít jak v účetnictví, tak při reklamaci. Jde tedy o jakousi informační schránku, kde zákazník najde vše

o svých aktuálních i minulých objednávkách.

Vedle údajů o jednotlivých objednávkách poskytuje zákaznický systém i informace o stavu případné reklamace. Zákazník může navíc prostřednictvím nové sekce vznášet dotazy, na které mu odpoví zodpovědní pracovníci KASA.cz.

"S novým systémem zaznamenalo naše call centrum jednoznačný úbytek hovorů, který se pohybuje na úrovni 20 %. Dle našich dosavadních zkušeností můžeme říci, že s novou sekcí jsou spokojeni i zákazníci. Denně jich sekci navštíví téměř 1500 a v průběhu vyřízení jedné zakázky ji zhlédnou průměrně třikrát," uvedla Barbora Winterová, manažerka logistiky společnosti KASA.cz.

"Tento pokles hovorů pro nás představuje výraznou úlevu. Pracovníci call centra se tak mohou namísto řešení operativních záležitostí intenzivněji věnovat odbornému poradenství při výběru vhodného zboží, nebo pomoci těm zákazníkům, kteří nepatří k příliš zběhlým znalcům internetu, jako jsou například starší lidé. Do budoucna hodláme náš zákaznický systém nadále rozšiřovat a zdokonalovat, aby byl proces nákupu pro naše zákazníky co možná nejkomfortnější a aby byli motivovaní se k nám vracet," dodala Barbora Winterová.

Témata článku: Call

reklama