reklama

Nokia oznámila spuštění platforem, které propojí reklamní a mediální agentury s mobilními uživateli

Espoo, Finsko/Praha 12. března 2007 – Společnost Nokia představila dvě nové reklamní služby. Nokia Ad Service je plně organizovaná služba, umožňující inzerentům vytvářet cílené reklamní kampaně pro mobilní přístroje a aplikace.

Nokia Ad Service je tvořena skupinou mobilních vydavatelů, kteří zformovali mobilní reklamní síť a platformu, jež umožňuje rozmístit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně pro mobilní přístroje. Nokia také představila Nokia Advertising Connector, privátní službu značky Nokia, určenou nezainteresovaným vydavatelstvím a reklamním agenturám, které chtějí své služby rozšířit o cílenou mobilní reklamu. Nokia Advertising Connector funguje jako inteligentní přepínač, umožňující výběr mezi textovými, obrazovými, audio či videospoty – v závislosti na statutu uživatele – a přenos konkrétního spotu na přístroj.

„Spolu s tím, jak stoupá úsilí inzerentů o stále větší cílenost reklamních kampaní v tisku i televizi, se mobilní inzerce stává stále zajímavějším kanálem pro prezentaci značek,” řekl Tom Henriksson, ředitel oddělení Nokia Ad Service divize Nokia Emerging Business Unit. „Společně s inzerenty a mediálními agenturami jsme zorganizovali několik pilotních kampaní, jejichž cílem bylo otestovat technologii Nokia Ad Service a uživatelskou zkušenost s ní. Ohlas všech stran byl velmi pozitivní.”

Služba Nokia Ad Service je schopna vyhovět rozdílným požadavkům inzerentů z různých sfér, inzerentům využívajícím globální mobilní kampaně, agenturám, nabízejícím mobilní kampaně jako doplněk ke klasické mediální reklamě, a vydavatelstvím, hledajícím nové obchodní modely a větší základnu oslovených zákazníků. Nokia Ad Service slouží mobilním operátorům jako řešení, které jim umožňuje propagovat své služby prostřednictvím mobilní reklamy a získávat tak nové udržitelné zdroje příjmů. Nokia Ad Service zjednodušuje inzerentům využití mobilní reklamy díky podpoře a správě celého životního cyklu reklamní kampaně, zahrnující plánování, rozmístění a optimalizaci. Typické prostředí pro umístění mobilní inzerce představují interaktivní obsahy, například bannerové inzeráty ve vyhledávačích, či  reklamy v aplikacích a videu.

Celosvětové spuštění služby Nokia Ad Service je plánováno na druhou polovinu roku 2007.

Témata článku: Nokia, Unit

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama