Nezávislé průzkumy trhu potvrzují, že Lenovo roste výrazně rychleji než trh

Společnost IDC, přední globální poskytovatel IT výzkumů a poradenství, oznámila 11. února 2011, že společnost Lenovo, čtvrtý největší prodejce osobních počítačů na světě, páté čtvrtletí za sebou svým tempem růstu významně předčila ostatní hráče na trhu. S 10,4% podílem na trhu (4. čtvrtletí kalendářního roku 2010) a se stabilním meziročním růstem 33 %, stejně jako s 11 % v uplynulém čtvrtletí, vykazuje Lenovo trvalý a silný růst. Lenovo je také jedničkou v oblasti velkých globálních zákazníků, neboť má na světovém trhu již 21% podíl a růstu dosahuje na úkor své globální konkurence. „Naše vynikající výsledky jsou úspěchem, kterého mohou směle využít naši obchodní partneři. Nejenže si zákazníci oblíbili výjimečnou kvalitu počítačů Lenovo, ale partnerům nabízíme prostřednictvím naší sítě Lenovo Partner Network také rozsáhlou podporu v oblasti technologií i marketingových aktivit,“ zdůrazňuje Sandra Mikulic, Channel Lead Lenovo Eastern Europe & Turkey (EET).

Lenovo nabízí perfektní řešení pro každý segment. Počítače Lenovo řady Idea s elegantním designem, skvělými multimediálními funkcemi a ultra lehkým provedením jsou ideální pro podnikání a zábavu na cestách a i pro další potřeby koncových uživatelů. Produkty ThinkPad EDGE cílí na SMB segment a podnikatele se skvělými nápady, ale omezenými rozpočty na IT, a přináší jim moderní technologie a vestavěné nástroje pro zvýšení produktivity a zefektivnění pracovního dne. Počítače Lenovo řady Think určené pro velké podniky a organizace jsou navrženy tak, aby napomáhaly maximalizovat produktivitu a minimalizovat náklady pomocí efektivních řešení služeb a vylepšených designů.

Lenovo Partner Network nabízí řadu výhod

Produkty Lenovo, které jsou po celém světě symbolem kvality, inovací a spolehlivosti, nabízí partnerům možnost získávat nové zákazníky, otevírají další prodejní příležitosti a zvyšují zisk. Dokonalým příkladem této výjimečné kvality jsou první pozice společnosti Lenovo ve studiích TBR „Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction“ zabývajících se nákupním chováním a spokojeností zákazníků v segmentu IT. Zprávy vyzdvihují zejména schopnost společnosti Lenovo poskytovat vysoce kvalitní počítače a služby velkým firemním zákazníkům.

Reklamní akce společnosti Lenovo a další aktivity, které mají za cíl získat zákazníky, vylepšují profitabilitu obchodních příležitostí pro partnery. Kromě prodeje a marketingové podpory se Lenovo zaměřuje také na lokální technická a obchodní školení.

Síť Lenovo Partner Network je rozdělena do tří úrovní členství: Partner, Premium Partner a Premium Gold Partner. Úrovně jsou určeny účastí na školeních a ročním obratem. V závislosti na úrovni klasifikace a dosaženém obratu pak partneři získávají různé benefity.

Inovativní produkty získaly ocenění na veletrhu CES

Za růstem společnosti Lenovo stojí její výjimečné produkty a stálá snaha o inovace. Příkladem jsou ocenění, která získala společnost Lenovo na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES. ThinkPad X120e získal cenu pro nejlepší cenově dostupný ultramobilní pracovní notebook (Best Affordable Business Ultraportable) od Notebooks.com, ThinkPad Edge E220s byl nominován časopisem Laptop Magazine jako finalista v soutěži o ocenění nejlepšího produktu celého CES (Best of CES) v kategorii pro ultrapřenosné notebooky a CNet si v tomto klání vybral jako finalistu stolní all-in-one (AIO) počítač IdeaCentre B520. IdeaPad U1, který kombinuje výhody mobilního tabletu s operačním systémem Android a notebooku s Windows, získal celosvětové uznání. Další výjimečnou událostí na letošním veletrhu CES bylo uvedení Lenovo Enhanced Experience 2.0 pro Windows 7. Výhodou počítačů s Enhanced Experience 2.0 jsou především optimalizované systémové soubory, procesy a nastavení hardwaru s cílem dosažení rychlejšího naběhnutí systému (v průměru o 20 sekund rychlejší než počítač s běžnými Windows 7) a kratších časů vypnutí ve srovnání s neoptimalizovanými počítači.

Pro nejnovější informace o Lenovo news se zaregistrujte na RSS kanály společnosti Lenovo nebo sledujte Lenovo na Twitteru: www.twitter.com/LenovoCZ.

Témata článku: Partner, Segment, Idea