Nezávislá výzkumná agentura označila SAP za lídra v oblasti CRM

Praha – 9. února 2007. Forrester Research, vedoucí nezávislá výzkumná agentura, označila SAP AG a jeho řešení mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) za lídra v oblasti CRM a zároveň mySAP CRM za jedno z nejkompletnějších řešení na současném trhu. Uvádí to v nejnovějším reportu The Forrester Wave™: Enterprise CRM Suites.

Forrester vyhodnotil klady a zápory hlavních dodavatelů CRM na základě 493 kritérií seskupených do třech hlavních kategorií: současná nabídka, strategie a dostupnost na trhu. Ze 13 dodavatelů středním a velkým firmám a organizacím, byl SAP vyhlášen lídrem za nabídku nejkompletnějšího řešení s hlubokou odvětvovou funkcionalitou, škálovatelností a globálně dostupnou podporou.

„SAP v současnosti těží z rozsáhlé funkcionality produktu mySAP CRM,“ uvedl William Band, hlavní analytik, Forrester Research a vedoucí autor reportu. „V současnosti se společnost zaměřila na zlepšení využitelnosti a prohloubení podpory pro strategické obchodní procesy jako součásti mySAP Business Suite.“

Při vyhodnocování 13 různých oblastí funkcionality agentura Forrester ocenila, že mySAP CRM funguje obzvlášť dobře při podpoře obchodních procesů, v marketingu, řízení partnerských vztahů a analýzách, zatímco je dosažitelný kdekoliv na světě a dostupný v mnoha odvětvových variantách. Navíc, nové CRM od SAP, tzv. on-demand, přináší zákazníkům vyšší flexibilitu a podporu růstové strategie. 

„SAP si udržuje vedoucí pozici na trhu díky naslouchání potřebám svých zákazníků. Nepřetržitě inovujeme a dodáváme řešení, která jsou jednoduchá, pružná, ale i komplexní,“ řekl Bob Stutz, senior vice president, product and technology group, SAP AG. “MySAP CRM nabízí nejlepší funkcionalitu ve své třídě, doplněnou o podporu odvětvových procesů a flexibilní, škálovatelnou architekturu, což dohromady vytváří CRM bez kompromisů.“ 

Témata článku: Band

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek