NEXTRA zahájila novou vlnu marketingových aktivit zaměřenou na posílení značky

1. listopadu 2005
Internet ukrajuje novinám
Společnost Nextra Czech Republic počátkem září zahájila novou marketingovou kampaň na podporu nabízených datových, internetových a hlasových služeb. Kampaň je namířena zejména na privátní klientelu, kterou si klade za cíl oslovit pomocí televizní reklamy, outdoorových posterů a v neposlední řadě i partnerstvím hudebních koncertů.

„Novou marketingovou kampaní míříme především na generaci lidí ve věku kolem třicítky,“ komentuje cílení kampaně Lukáš Rampas, marketingový a PR manažer společnosti NEXTRA a k načasování akce dodává: „Realizace celého projektu probíhá od září až do konce roku 2005.“

Kampaň zviditelňující společnost Nextra odstartovala začátkem září 2005 outdoorovou prezentací, kdy v centrech Liberce, Plzně a Ostravy byly umístěny takzvané superpostery. Od začátku října odstartovala reklama v komerční televizi Prima v podobě dvou 20sekundových spotů. Od poloviny října pak souběžně probíhají další aktivity, mezi které patří zejména prezentace na Podnikatelských setkáních časopisu Profit, reklama v e-mailech internetového portálu  Centrum, lety horkovzdušným balónem NEXTRA a sponzoring turné hudebních skupin Chinaski a Anna K. Od listopadu 2005 se Nextra stává sponzorem pořadu VyVolení.

NEXTRA se rovněž stala partnerem počítačové hry Fear, kdy každý, kdo si tuto PC hru koupí a zároveň se do konce roku 2005 stane zákazníkem NEXTRA, obdrží navíc měsíc připojení k internetu za 1 korunu.

Agentura Tanagra, kterou si společnost NEXTRA vybrala v srpnu 2005 pro oblast ATL i BTL aktivit v rámci podzimní marketingové kampaně připravila i nové produktové listy jak na hlavní produktové skupiny Hlas, Data, Internet, tak i na jednotlivé služby Fun, Office, VPN, Security. 

První výsledky marketingové kampaně se projevily na výrazném zvýšení návštěvnosti webových stránek a růstu počtu objednávek.

Témata článku: Anna, Fear, Prima

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek