NextiraOne získala nejvyšší ocenění na summitu NICE EMEA

Paříž, 8. ledna 2007 - Společnost NextiraOne oznámila, že byla společností NICE Systems oceněna za mimořádný růst v západní Evropě. NICE, přední poskytovatel technologických řešení interakce, udělila toto ocenění na svém nedávném summitu pro region EMEA v Portugalsku. Ocenění je výsledkem dlouhodobých úspěchů společnosti NextiraOne s inovativními projekty integrace aplikací na trhu kontaktních center.

NextiraOne dodává řešení kontaktních center společnosti NICE zákazníkům po celé Evropě.  Úspěch tohoto partnerství podpořil růst společnosti NextiraOne na trhu kontaktních center a zároveň pomáhá firmám lépe si udržovat zákazníky a zvyšovat hodnotu interakce s jejich klienty. NextiraOne implementuje a spravuje technologii zaznamenávání zvuku a obrazovek společnosti NICE, která přímo vede ke zvyšování produktivity agentů a kvality služeb.

Rafi Kouyoumdjian, generální ředitel společnosti NextiraOne Europe, řekl: „Vztah společností NextiraOne a NICE nám umožňuje dodávat ucelená řešení, která pomáhají firmám zkvalitňovat interakci s jejich zákazníky. Také jim umožňuje identifikovat podnikatelskou hodnotu jejich investic do informačních a komunikačních technologií.“

Tamir Ginat, prezident společnosti NICE Systems EMEA, řekl: „Společnost NextiraOne je proslulá svými schopnostmi v oblasti integrace a vzhledem k rostoucí základně jejích zákazníků a vysoké míře jejich spokojenosti není divu, že zaznamenává tak podstatný růst. Získání tohoto ocenění vyžaduje značné úsilí a odbornost, a proto se těšíme na pokračování našeho úspěšného partnerství se společností NextiraOne.“

NextiraOne v uplynulém roce také získala zlatou certifikaci od dodavatele technologií kontaktních center Genesys jako ocenění za úspěšné dlouhodobé partnerství a rostoucí byznys.

Témata článku: Byznys, Nice

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek