reklama

Ness Technologies a Sygnity oznámily strategické partnerství

Společnost Ness Technologies,  globální poskytovatel IT řešení a služeb, a skupinaSygnity, druhý největší polský poskytovatel IT řešení a služeb, oznámily uzavření dohody o partnerství. Hlavním cílem této spolupráce je společně nabízet služby a řešení pro vybrané klienty ve střední a východní Evropě a vytvářet příležitosti v západní Evropě.

Přestože je strategické partnerství mezi společnostmi Ness a Sygnity teprve na počátku, již nyní firmy společně získaly projekt implementace core-banking systému ve významné finanční skupině v západní Evropě a společné týmy již pracují i na Ukrajině a ve Francii. Partnerství umožňuje oběma společnostem rozšířit svou nabídku a působnost v rámci Evropy, a pomoci tak svým zákazníkům posílit jejich konkurenceschopnost na trhu.

„Jedním ze strategických cílů naší spolupráce je vytváření společných týmů zaměřených na regionální a nadnárodní klienty. Tyto týmy budou poskytovat našim zákazníkům širší portfolio služeb a k tomu lokální podporu v dané zemi. Naši zákazníci tak získají cennou podporu ve velkých nadnárodních projektech,“ uvedl Otakar Smolík, Senior Vice President Business Development, Ness Europe.

„Největší synergický efekt očekáváme ve střední a východní Evropě v sektorech finančních služeb, utilit a veřejné správy. Například v oblasti bankovnictví vytvoří nezanedbatelnou konkurenční výhodu spojení našeho know-how v oblasti core-bankingu a zkušeností společnosti Ness v Business Consultingu a Business Intelligence,“ řekl Jacek Kujawa, Vice President Sygnity.

V sektoru utilit se synergie projeví zejména u ERP a GIS řešení, která rozšíří společnost Ness svými odbornými znalostmi v oblasti Asset managementu a technologie Oracle. Partnerství bude také těžit z úspěšného offshore modelu společnosti Ness. Obě společnosti mají unikátní řešení pro oblast státní správy a mohou tedy své znalosti a zkušenosti sdílet i v této vertikále.

Témata článku: President, Vice, Offshore

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama