Největší internetová parfumerie skupuje konkurenci

Na poli internetového byznysu se to „pěkně mele“. Každý chce vydělat a když už výdělky nejsou to, co dřív, tak se musí web prodat, dokud má dobré jméno a návštěvnost. Stejný scénář platí i u e-shopů zabývajících se prodejem parfémů, tedy jednou z nejžádanějších komodit na internetu.

U nás největší internetová parfumerie Parfemy.cz nyní pohltila konkurenci Parfum.cz, která na trhu působí od roku 2001. Toto „sousto“ vyšlo Vivantis, provozovatele Parfemy.cz, na několik miliónů korun.

Trh v oblasti internetového prodeje parfémů je v České republice přesycen – existuje několik stovek internetových obchodů a stále vznikají další a další. „Tato situace společně s tvrdou cenovou válkou vede k nízkým maržím a je pro mnoho prodejců neudržitelná. My se snažíme nacházet odumírající e-shopy nebo jsme jimi přímo oslovováni. Cena akvizice se pak odvíjí od realizovaného obratu, případně od návštěvnosti daného internetového obchodu,“ vysvětluje situaci na trhu předseda představenstva Vivantis, a.s. Martin Rozhoň.

Diskuze (3) Další článek: AdSense a Analytics: Jak si vydělat na webu

Témata článku: , , , , ,