reklama

Nárůst čtenosti a prodaných nákladů časopisů z produkce vydavatelství Computer Press

Brno, 20. listopadu 2006 – Podle oficiálních výsledků odhadů čtenosti tisku opět posílily časopisy z produkce mediálního domu Computer Press. Mezi časopisy o mobilních telefonech je výraznou jedničkou opět měsíčník Mobility. Titulem druhý nejprodávanější herní časopis se chlubí měsíčník Doupě. Časopis Osobní finance je třetím nejčtenějším titulem v ekonomickém oboru a nárůst čtenářů o 9 % zaznamenal také exkluzívní fotografický měsíčník DIGIfoto.

Podle oficiálních výsledků odhadů čtenosti MediaProjekt – SKMO, realizace GfK Praha – Median za období od 1. 4. 2006 do 30. 9. 2006, kdy bylo dotazováno celkem 14 972 náhodně vybraných respondentů z celé České republiky, je jedničkou mezi časopisy o mobilních telefonech měsíčník Mobility, jehož čtenost vzrostla až na 118 000 čtenářů! Oproti minulému kvartálu se jedná 18% nárůst, v absolutních hodnotách pak Mobilitám přibylo dalších 18 000 čtenářů. Mobility tedy zůstávají nejčtenějším a současně nejprodávanějším časopisem o mobilních telefonech, technologiích a službách operátorů. Mobility potvrzují, že jsou stále jediným odborným časopisem o mobilních telefonech na českém trhu a s velkým předstihem za sebou nechávají ostatní konkurenty (časopis Mobil čte 99 tisíc lidí, Svět mobilů 83 tisíc čtenářů a Yop! pouze 42 tisíc čtenářů). „Dosažené výsledky jasně dokazují, že čtenáři oceňují poctivou práci odborného týmu redaktorů, stejně jako osmiletou tradici ve vydávání časopisu. Za neutuchající přízeň čtenářům srdečně děkujeme, vysokou kvalitu Mobilit budeme samozřejmě udržovat i do budoucna,“ dodává k potěšujícím výsledkům Tomáš Doseděl, šéfredaktor časopisu Mobility.

 

Stabilní pozici na trhu si i nadále udržuje herní časopis Doupě, jehož prodaný náklad dosáhl v září letošního roku 16 072 kusů, což z něj činí druhý nejprodávanější časopis o hrách na českém trhu. Šéfredaktor měsíčníku Doupě, Kamil Gric k tomu říká: „V konkurenci ostatních magazínů je Doupě unikátním projektem, který jako jediný nabízí pohled do všech oblastí virtuální zábavy – světa her pro PC, ale i konzole. O to víc nás těší stále větší množství prodaných kusů, které je signálem, že jsme se vydali správným směrem a čtenáři u nás nachází svá témata a odpovědi na všechny herní otázky“.

 

Také exkluzivní časopis pro všechny tvůrčí fotografy DIGIfoto opět posiluje čtenost. Tento titul nyní sleduje 36 000 čtenářů, což je oproti minulému kvartálu o 9 % více. "Permanentně se zvyšující čtenost nám samozřejmě dělá velkou radost. Je to pro nás známka toho, že DIGIfoto připravujeme přesně podle přání našich čtenářů. Zároveň to ale představuje pro celý redakční tým velký závazek, který nás nutí neustále zvyšovat laťku kvality mezi fotografickými časopisy", říká šéfredaktor časopisu Petr Lindner.

 

Měsíčník Osobní finance, který pravidelně přináší informace o finančních produktech a službách, zdobí dosud nejvyšší čtenost v jeho historii. Každé číslo časopisu, který lidem odbornými radami pomáhá s tvořením rodinného rozpočtu, sleduje v současné době úctyhodných 49 000 čtenářů. S rostoucím zájmem o časopis jsem pochopitelně spokojený. Naším cílem je získávat i nadále nové čtenáře, a to především díky nezávislému odbornému hodnocení finančních produktů na tuzemském trhu. Také v příštím roce hodláme čtenářům zodpovědně radit, kde mohou ušetřit a jak efektivně nakládat se svými penězi," uvedl Petr Lesenský, šéfredaktor časopisu Osobní finance.

 

Pro další informace v případě zájmu kontaktujte:

 

Tereza Bočková

vedoucí tištěných médií

Computer Press, a. s.

Tel.: 606 334 004

e-mail: tereza.bockova@cpress.cz

 

 

Alexandra Poláková          
ředitelka marketingu

Computer Press, a. s.

Tel.: 724 303 333   

e-mail: alexandra.polakova@cpress.cz

 

 

 

O společnosti Computer Press, a. s.
Computer Press, a. s. je předním českým mediálním domem působícím již od roku 1994 v oblasti internetu, časopisecké a knižní produkce. Ročně vytiskneme bezmála 4 200 000 kusů časopisů, nabízíme více než 1500 knižních titulů a naše weby navštěvuje 800 000 reálných uživatelů při 20 milionech zobrazených stránek každý měsíc.

Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.

Zde naleznete tiskové zprávy společnosti Computer Press, a.s.

 

Témata článku: Blue, Median

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama