Na český trh seznamování vstupuje nová seznamka

Nová seznamka Jiskření.cz vstupuje po třech měsících fungování v beta verzi do ostrého provozu. Jiskření.cz je novou službou z rodiny Centrum Holdings, která nahrazuje dřívější seznamku Mojerande.cz. Pod heslem Pomáháme náhodě, získalo Jiskření.cz od počátku fungování 30 tisíc registrovaných uživatelů a má ambici do roka výrazně přesáhnout sto tisíc. Podle Net Monitoru má nyní týdně přes 1 milion page views. Uživatelům mimo jiné přináší přátelské prostředí, nastavitelnou ochranu soukromí, zábavné funkcionality pro hledání partnerů a praktickou školu seznamování.

„Cílem nové seznamky je vytvořit moderní seznamovací prostředí pro české singles všech věkových kategorií. Vyšší úroveň kvality uživatelů je zajištěna symbolickým poplatkem, který v současné době činí 40 Kč a doprovodnými službami jako je Škola seznamování, která uživatelům radí, jak na seznamování online, co psát do svých profilů a obecně jak okouzlit muže a ženy,“ říká Marie Botíková, produktová manažerka projektu.

Jiskření.cz klade důraz na soukromí uživatele – každý si může nastavit, zda chce, aby neregistrovaní návštěvníci viděli jeho fotografii v plné kvalitě nebo jen rozostřeně. Oblíbenou funkcionalitou je Seznamovací loterie, kde si uživatel může náhodně vytočit svůj protějšek a při hledání sázet na náhodu. Vzdělávací částí jsou články Školy seznamování a různé inspirace při psaní profilu, které uživatelům pomáhají vytvořit si co nejlepší profil. Interakci a spontánnímu zahájení konverzace napomáhají jednotlačítkové minivzkazy, které si uživatelé rozesílají jako prvotní icebreaker.

„V Čechách je stejně jako v zahraničí patrný nárůst počtu singles ve věku mezi 20 – 50 lety, kteří se díky hektickému životnímu stylu, potýkají s nedostatkem příležitostí k seznamování v běžném životě. Narůstá zájem hledat partnery na internetu a to nově i u lidí, kterým by před pár lety taková možnost připadla společensky nepřijatelná. Na seznamkách nyní najdete mnohem více uživatelů, kteří jsou zajímaví, atraktivní a jsou ochotni si za kvalitní službu zaplatit. Cílem Jiskření.cz je přitahovat pozornost právě této skupiny a vytvořit statisícovou bázi uživatelů, ve které se snadno najdou lidé s podobným životním stylem,“ popisuje Lukáš Uhl, Business Development Manager, Centrum Holdings.

Témata článku: Marie