reklama

Mobility jsou nejprodávanějším časopisem o mobilních telefonech

Další titul vydavatelství Computer Press je suverénní jedničkou na trhu. Časopis Mobility si v březnu koupilo 16 452 čtenářů, což je výrazně více než u konkurenčních titulů.

Další titul vydavatelství Computer Press je suverénní jedničkou na trhu. Časopis Mobility si v březnu koupilo 16 452 čtenářů, což je výrazně více než u konkurenčních titulů.

Podle nezávislého auditu periodického tisku ABC ČR (www.abccr.cz) si březnové číslo časopisu Mobility koupilo 16 452 čtenářů. Konkurenční Svět mobilů zaznamenal ve stejném období prodeje 11 287 ks, časopis YOP dokonce jen 9 004 ks. V nedávném období navíc přestaly vycházet některé další časopisy tohoto zaměření: Mobil vydavatelství TLP a PlayIN vydávaný firmou MobilBonus.

Mobility jsou tak nejprodávanějším časopisem o mobilních telefonech!

Jak vyplývá z průzkumu Media Projekt realizovaného společnostmi GfK Praha – Median v období od 1. 1. 2007 do 17. 12. 2007, ve kterém bylo osloveno 14 566 náhodně vybraných respondentů z celé České republiky, každé číslo Mobilit si přečte přibližně 77 000 lidí.

Tomáše Doseděla, šéfredaktora Mobilit, tento úspěch těší: „Jsem velice rád, že jsme jedničkou na trhu. Je vidět, že změny, které v Mobilitách od loňského podzimu průběžně provádíme, se setkávají s kladným ohlasem.“ Mobility se rozhodně budou měnit i nadále. Již do červnového čísla připravuje redakce historicky první DVD.

Témata článku: Median, Abc

reklama