reklama

Mobilita je klíč - reakce Aceru na převratné změny v mobilním světě

V současné době se všechno točí kolem mobility, ale ještě před několika málo lety tomu tak nebylo.

Společnost Acer se již dávno před ostatními výrobci vydala na riskantní cestu a vsadila vše na mobilitu.Právě odvaha ke změně, ochota riskovat a přitom neztratit ze zřetele svůj cíl a poslání se ukázaly jako rozhodující faktory.

Podle nedávných průzkumů bude do roku 2015 používat mobilní širokopásmový internet jedna miliarda lidí a 1,4 miliardy uživatelů bude mít k dispozici pevné i mobilní internetové připojení, což znamená, že celkem2,4 miliardy lidí, tedy jedna třetina světové populace, bude využívat mobilní připojení k webu. Zkrátka a dobře – internet bude dosažitelný kdykoli, kdekoli a s jakýmkoli zařízením.

V důsledku toho se objeví nové modely používání, nové požadavky uživatelů i nové tvarové faktory a promění se i celé odvětví. Nová zařízení přinesou i nebývalé příležitosti. Stejně jako tomu bylo s notebooky, netbooky, smartphony a v současné době s tablety.

Acer je společnost, která má mobilitu a inovace ve své genetické výbavě. Vynikající postavení na trhu jí umožňuje využít tuto transformaci, jež směřuje stále více k využívání modelů a tvarových faktorů, které se hodí mnohem lépe k cestovatelskému životnímu stylu.

V současné době může Acer jako jediný dodavatel uspokojit svou širokou nabídkou veškeré mobilní nároky. Řešení skupiny Acer pokrývá celé spektrum od notebooků po netbooky a od tabletů po smartphony.

Společnost Acer vždy podporovala rozšíření mobilního internetu a jeho okamžitou dostupnost pro všechny. To znamená, že je nutné nejen vytvářet řešení dokonale přizpůsobená stylu a potřebám mnoha miliónů zákazníků, avšaktaké vyvíjet širokou nabídku nejrůznějších zařízení k určitým účelům.

„Rostoucí prodeje v mobilním segmentu v příštích letech podpoří vývoj progresívnějších technologií a vytvoří větší poptávku po datových službách. Znalosti a zkušenosti, které společnost Acer získala jako dodavatel notebooků a osobních počítačů, přispějí k úspěchu naší divize smartphonů a tabletů,” uvedl Gianfranco Lanci, president a výkonný ředitel Acer. Inc. „Pokud budeme sledovat vývoj prodejů osobních počítačů, zjistíme, jakým způsobem k němu přispěl internet neboli přání uživatelů být připojeni a mít možnost vyhledávat informace. Od přání mít k dispozici připojení zbývá jen krůček k potřebě být připojený trvale. Z toho vyplývá také potřeba mít u sebe malé přenosné zařízení, které zajistí úplný přístup na web.“

Nonstop připojení je však jen jeden z motivů, protože další člen rovnice představují uživatelské potřeby. Mobilní zařízenímusí být schopna nabídnout možnosti srovnatelné s domácím počítačem ve všech oblastech - od optimálního ovládání a snadného prohlížení webových stránek přes jednoduchou interakci se sociálními sítěmi po multimedia v nejvyšší kvalitě.

Objem informací i výroba digitálního obsahu skutečně neustále rostou, stejně jako nároky na zařízení, která musí být schopná zprostředkovat a sdílet nejlepší zábavu – fotografie, videa, filmy a hry ve stejné kvalitě jako domácí osobní počítač.Jsou tedy požadována taková zařízení, která spojí výkon počítače s inovativními tvarovými faktory a technologiemi vhodnějšími ke spotřebě obsahu na cestách.

Mobilní výrobky (smartphony, netbooky, notebooky a tablety) jsou zařízení určená ke komunikaci, která svými rozdílnými rozměry a výkonem mají uspokojit nejrůznější nároky uživatelů -od jednoduchého přístupu k informacím a dokumentům prostřednictvím webu po vytváření stále složitějšího obsahu.

Strategie skupiny Acer je neobyčejně jednoduchá.Ze všech prognóz vyplývá zcela jasně, že konektivita a mobilita se budou nadále rozšiřovat i v příštích letech a tento segment nabízí obrovské příležitosti k dalšímu růstu. Skupina Acer se nachází v ideálním postavení, které jí umožňuje využít tyto změny a nabídnout zákazníkům správný nástroj, schopný splnit jejich nároky na mobilitu, a tak se stát celosvětovým poskytovatelem mobilních řešení – smartphonů, tabletů, netbooků a notebooků, tzn. mobilních zařízení jakéhokoli druhu určených k nejrůznějším způsobům využití od tvorby obsahu po jeho spotřebu.

V současné době má zásadní význam schopnost průběžně uvádět na trh nové výrobky včetně netbooků/notebooků, smartphonů a tabletů - to znamená nabídnout kontinuitu ovládání, která vyvolává v uživatelích pocit bezpečí. Právě to mají společné všechny výrobky Acer.

reklama