reklama

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Jak pokračuje sbližování mobilní a datové komunikace? Je mobilní marketing účinným a využívaným nástrojem? Jaké reklamní aktivity mohou čeští zákazníci očekávat a budou na ně reagovat? Tato a další témata budou obsahem odborné konference Mobile Internet Forum 2009 pořádané serverem Lupa.cz za podpory společností Seznam.cz a Vodafone.

Ve čtvrtek 8. října 2009 se od 9 hodin v Konferenčním centru City v Praze uskuteční druhý ročník odborné konference Mobile Internet Forum (http://konference.lupa.cz/), který by měl přispět ke zmapování více než ročních zkušeností poskytovatelů mobilního obsahu na českém internetovém trhu. Neméně významnou částí akce bude i možnost setkání odborníků s širší veřejností ze všech souvisejících oborů, umožňující výměnu zkušeností, názorů a námětů pro další vývoj v této oblasti.

Jaké jsou možnosti technologického rozvoje v oblasti služeb poskytovaných v mobilu? Které služby v budoucnu ovlivní vývoj mobilního Internetu? Jaký přístup k distribuci mobilního obsahu bude nakonec úspěšnější – AppleStore, Nokia Ovi anebo portály operátorů? Jaké jsou výsledky půlroční kampaně společnosti Vodafone propagující Internet v mobilu zdarma? A existují vůbec účinné metody měření takové reklamy? O své zkušenosti se podělí poskytovatelé mobilního obsahu i telekomunikačních služeb.

Vybíráme z programu, jehož aktuální podobu můžete sledovat na stránkách konference:

  • Mobilní marketing v českém podání
  • Jak se platí přes mobil
  • iPhone aneb existuje mobilní Internet?
  • Válka mobilních světů – aréna
  • Co dnes umí Android?

„Program akce je po loňském úspěchu prodloužen do celodenní podoby a dále obohacen o paralelně probíhající workshopy. Ty budou zaměřeny konkrétněji a praktičtěji než hlavní, převážně přednáškový proud. Věříme proto, že konference nabídne příležitost k širší diskusi a hlubšímu pohledu do celého tématu,“ upřesňuje Aleš Miklík, vedoucí redakcí společnosti Internet Info, a dodává „Díky účasti partnerů a všech klíčových společností z oboru budou na konferenci exkluzivně zveřejněny zajímavé zkušenosti a fakta z reálných aplikaci“.

Zájemci o účast z řad široké veřejnosti se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na adrese http://konference.lupa.cz/registrace/.

Server Lupa.cz pravidelně pořádá také další celodenní odbornou konferenci Czech Internet Forum, a to v rámci ankety Křišťálová Lupa, jejíž nominační fáze je nyní v plném proudu. Toto každoroční podzimní setkání vždy bilancuje dění na českém Internetu za uplynulý rok.

Konferenci Mobile Internet Forum 2009 pořádá server Lupa.cz. (www.lupa.cz). Generálními partnery jsou společnosti Seznam.cz a Vodafone. Mediálními partnery jsou zpravodajský portál iDNES.cz a časopisy Marketing & Media, Mobility a server Mobilmania.cz

Témata článku: Forum, Marketing

reklama