reklama

Mixit.cz: O personalizované potraviny je na internetu zájem

Už více než před rokem a půl se Mixit.cz rozhodl prodávat na internetu müsli a cereálie a svým zákazníkům oproti kamennému prodeji nabídl zásadní výhodu, kterou internetový prodej má – personalizaci potravin. Rychle se ukázalo, že lidé nemají žádný problém s nákupem potravin přes internet, obzvláště pokud jim nabízí něco navíc oproti kamenným prodejnám. Mixit vsadil na kvalitu surovin, ze kterých své směsi míchá a na to, že si zákazník může svou směs namíchat z desítek ingrediencí podle své chuti. Jeho prodej stojí na intuitivním a přívětivém webu, maximální vstřícnosti k přáním zákazníků a na stálé kvalitě surovin i služeb.

„Prvním impulsem ke spuštění Mixt.cz byla nespokojenost s nabídkou müsli a cereálií v obchodech. Pokud jste požadovali kvalitu bio, neslazené směsi nebo třeba exotické ovoce, většinou jste si uchodili nohy a úspěch nebyl valný. To nám potvrdili i naši kamarádi a známí. Navíc každý chtěl něco jiného,“ říká na úvod jeden ze zakladatelů Mixit.cz Martin Wallner.

Klepněte pro větší obrázek

Na Mixitu si každý může namíchat svou směs cereálií, müsli, ovesných kaši a nově také mrazem sušeného ovoce a oříšků z téměř stovky přísad. Různých kombinací je tak miliony. „Právě na možnost neomezené volby jsme zákazníky lákali od začátku. Je to naše velká výhoda oproti kamenným obchodům, které by toto spektrum, navíc celorepublikově, z logistických důvodů nabízet ani nemohli. Na to je internet ideální,“ shrnuje Tomáš Huber, další ze zakladatelů, důvody, proč je projekt Mixitu úspěšný.

Každý druhý zákazník se na Mixit.cz po prvním nákupu vrací pro další a další tubusy „zrní“, což je možné jenom díky tomu, že ho první nákup nezklame. A to jak z hlediska produktu samotného, tak služeb. „Nabízíme potraviny takové kvality a s takovým servisem, aby zákazníkům stálo za to si u nás nakoupit znovu, i přesto, že třeba musí platit za poštovné, což může činit i 30 % ceny celé objednávky. Navíc se snažíme udržovat cenu poštovného naprostém minimu (momentálně 59 Kč/zásilka), protože si uvědomujeme, že na rozdíl od třeba od elektroniky, rychloobrátkové zboží si vysoké ceny poštovného dovolit nemůže. Každopádně věřím, že kvalitní potraviny u nás mají čím dál tím větší prostor a svůj odbyt si nacházejí i přes svou vyšší cenu. Mixit je toho důkazem,“ uzavírá téma prodeje potravin na internetu Martin Wallner.

reklama