reklama

Ministerstvo průmyslu a obchodu má nové webové stránky

Praha, 26. ledna 2006 – Ministerstvo průmyslu a obchodu se rozhodlo kompletně přebudovat své webové stránky. Náročný tendr na změnu designu vyhrála společnost SYMBIO Digital, s.r.o. Cílem nových stránek je především vysoká přístupnost pro všechny uživatele včetně hendikepovaných a aplikace moderních poznatků v oblasti tvorby WWW prezentací.

„Společnost SYMBIO Digital vyhrála  soutěž, která byla vyhlášena v dubnu 2005, na novou grafickou podobu našich webových stránek včetně tvorby XHTML/CSS šablon. Profesionální přístup firmy SYMBIO při hledání moderního řešení a spolupráce při jeho realizaci pro nás byla velmi příjemným zjištěním. O kvalitě společné práce  se veřejnost může přesvědčit na našem novém webu www.mpo.cz,“ uvádí na adresu SYMBIA Mgr. Ivo Mravinac, tiskový mluvčí a vedoucí oddělení pro styk s veřejností Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO).

Hovoříme-li o vysoké přístupnosti webových stránek MPO, rozumíme tím, že takové stránky nestaví svým uživatelům žádné překážky, které by jim znemožnily daný web efektivně používat. To má smysl především ve vztahu k hendikepovaným návštěvníkům. Nedávná analýza poradenského centra Dobrý Web ukázala, že z 19 testovaných webů státních institucí, je na internetu dostupné všem občanům pouze Ministerstvo životního prostředí. Mezi testované patřily oficiální weby všech patnácti ministerstev, web Poslanecké sněmovny, senátu, vlády a Hradu.

Lze tedy pouze uvítat sociálně zodpovědný přístup MPO, které zvolilo přístupnost jako jedno z hlavních kritérií pro přípravu svých nových internetových stránek. Celý web je postaven na šablonách od společnosti SYMBIO, které plně vyhovují podmínkám daným novelou Zákona č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy, jež definuje Pravidla pro tvorbu přístupného webu.

SYMBIO Digital, s.r.o. (www.symbio.cz), poskytovatel internetových řešení, hledá taková řešení v oblasti komunikace, marketingu a obchodu, která jeho klientům pomohou prostřednictvím internetu zlepšit a rozšířit služby, zvýšit efektivnost firemních procesů a významně posílit konkurenční výhody.
K nejčastěji realizovaným projektům patří aplikace pro správu obsahu, webové prezentace, věrnostní systémy, mailingové systémy, on-line marketingové kampaně, grafické návrhy aj.
Mezi klienty SYMBIA patří například společnosti T-Mobile, Baťa, ČESKÝ TELECOM, Škoda–Auto, Olympus, Centrum.cz, DaimlerChrysler AB, Appian Group, Perfetti Van Melle (Mentos), Crocodille ČR, Junák – Svaz skautů a skautek ČR a další.

Témata článku: MPO

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama