reklama

Microsoft uvádí na trh řešení pro správu zákaznických vztahů Microsoft CRM 3.0

Nová verze CRM systému společnosti Microsoft představuje efektivní způsob komunikace se zákazníky.

Microsoft dnes oznámil uvedení produktu Microsoft CRM 3.0, nové generace software pro správu vztahů se zákazníky a dodavateli. Microsoft CRM 3.0 nabízí kompletní sadu nástrojů pro podporu marketingu, prodeje a služeb v uživatelsky přívětivém prostředí založeném na Microsoft Office a Microsoft Outlook. Řešení Microsoft CRM 3.0 je součástí rodiny Microsoft Dynamics (dříve Microsoft Business Solutions). Nová verze Microsoft CRM obsahuje inovace, které odpovídají strategii společnosti Microsoft pro oblasti podnikových řešení.

 

Partneři společnosti Microsoft díky širokým možnostem nastavení a přizpůsobení Microsoft CRM 3.0 získají řešení, která odpovídají potřebám zákazníků a pomohou jim dosáhnout lepších hospodářských výsledků.

 

„Každá společnost, bez ohledu na svou velikost, potřebuje nástroj pro rychlou a jednoduchou správu vztahů se svými stávajícími a potenciálními zákazníky,“ řekl Petr Karásek, ředitel divize obchodních řešení Microsoft Česká republika a Slovensko. „Microsoft CRM 3.0 nabízí našim zákazníkům a partnerům přesně to, co potřebují: přívětivé a známé uživatelské prostředí, přizpůsobivost systému aktuálním firemním procesům a jednoduchou implementaci s nízkými náklady na pořízení a provoz systému.“

 

Microsoft CRM 3.0 přináší nové funkce zaměřené na tři základní oblasti, které jsou podstatné pro úspěšné nasazení CRM řešení: uživatelské prostředí, shoda s firemními procesy a cena za pořízení a vlastnictví systému (TCO).

 

Pracuje tak, jak jste zvyklí – Microsoft CRM 3.0 nabízí uživatelské rozhraní odpovídající aplikacím Microsoft Office, konkrétně Microsoft Outlook. Uživatel pracuje přímo v prostředí Microsoft Outlook nebo webovém prohlížeči, kde má k dispozici všechny funkce Microsoft CRM 3.0. Přednastavené reportovací funkce a náhledy na data slouží pro okamžité zjištění aktuální situace a signalizují potenciální rizika. Uživatelé mohou data z CRM systému používat také přímo z aplikace Microsoft Excel a provádět analýzu aktuálních dat nebo pracovat s uloženými informacemi i mimo podnikovou síť. Mobilním pracovníkům nabízí Microsoft CRM nový nástroj pro synchronizaci dat mezi přenosným počítačem a serverem spolu s vylepšeným klientem pro kapesní počítače vybavené operačním systémem Microsoft Windows Mobile.

 

Přizpůsobí se vašim firemním procesům – nová verze CRM systému doplňuje funkce známé z Microsoft CRM 1.2 o modul pro automatizaci činností v marketingu. Nabízí správu seznamů kontaktů, marketingových zdrojů, automatickou analýzu reakcí na marketingové kampaně a podporu komplexního plánování. Nové moduly a přepracované funkce je možné přizpůsobit reálným pracovním postupům ve firmách a zajistit tak maximální využití informačního systému.

 

Bude se líbit IT oddělení – nabízí rozšířené možnosti nastavení a spolupráce s dalšími informačními systémy díky použité architektuře založené na službách (SOA). Přidávání nových objektů a jejich propojení s již existujícími prvky systému je pro správce systému velice snadné. Systém automaticky vygeneruje potřebná datová úložiště a související webové služby. Nový průvodce diagnostikou kontroluje více než 100 nastavení sítě a systému a zaručuje tak rychlou a bezproblémovou instalaci. Průvodce instalací nové verze zjednodušuje instalaci Microsoft CRM 3.0 pro stávající zákazníky s Microsoft CRM 1.0 a 1.2. A nakonec, integrace s prostředím Microsoft Operations Manager usnadňuje správu celého informačního systému.

 

Nová licence formou předplatného

Uvedení Microsoft CRM 3.0 doprovází nový typ licence pro zákazníky, kteří dávají přednost hostovanému řešení. Tato nová licence potvrzuje odhodlání společnosti Microsoft nabízet flexibilní a dostupné CRM řešení pro nasazení na lokálních serverech i pro hostovanou variantu. Obě metody nasazení CRM systému využívají stejný kód, díky tomu je možné měnit model nasazení mezi lokálním a hostovaným tak, jak se budou měnit potřeby společnosti v oblasti IT.

 

Nová nabídka CRM pro malé firmy

Microsoft CRM 3.0 bude dostupné také ve verzi Small Business Edition určené malým firmám, které používají Small Business Server 2003 Premium Edition. Tato verze Microsoft CRM nabídne zjednodušenou instalaci a průvodce přechodem z Microsoft Office Outlook 2003 s aplikací Business Contact Manager.

 

Nové funkce a příležitosti pro partnery

Microsoft CRM dnes nabízí v České republice 15 nezávislých dodavatelů software, prodejců a poskytovatelů hostingových služeb. Tito partneři nabízejí řešení přizpůsobená potřebám malých a středních firem i oddělením velkých podniků. Partnerům společnosti Microsoft nabízí Microsoft CRM 3.0 jednodušší vývoj aplikací založených na Microsoft CRM, snadnou integraci s dalšími informačními systémy a rychlou implementaci s nízkými celkovými náklady na provoz systému. Vývojové nástroje pro Microsoft CRM 3.0 budou dostupné prostřednictvím služby Microsoft Developer Network (MSDN).

 

Microsoft CRM 3.0 bude v celosvětové verzi dostupné uživatelům předchozích verzí ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Česká lokalizovaná verze bude zákazníkům k dispozici v lednu 2006.

Zákazníci, kteří využívají některé z modulů Prodej nebo Servis starších verzí Microsoft CRM Professional Edition v rámci licence Software Assurance, získají po vydání verze Microsoft CRM 3.0 zdarma všechny dostupné moduly – Prodej, Servis i Marketing.

 

O Microsoft Dynamics

Microsoft Dynamics je rodina řešení pro řízení financí, vztahů se zákazníky a dodavatelských řetězců, která pomáhají malým a středně velkým podnikům, velkým společnostem a divizím globálních podniků pracovat efektivněji. Tato integrovaná a adaptabilní obchodní řešení jsou dodávána prostřednictvím sítě specializovaných partnerů a napomáhají modernizovat a zlepšovat veškeré firemní procesy.

Témata článku: Microsoft, Microsoft Outlook, Microsoft Excel

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama