reklama

Microsoft jmenoval generálního ředitele české pobočky

Českou pobočku povede Roman Cabálek.

Společnost Microsoft oznámila jmenování generálního ředitele české pobočky. S platností od 1. srpna 2010 se jím stává Roman Cabálek, který od roku 1999 pracoval v Microsoftu na různých pozicích v obchodní divizi OEM v České republice i na úrovni regionu střední a východní Evropy, a od roku 2008 jako generální ředitel divize OEM v Microsoftu pro střední a východní Evropu (CEE). Roman Cabálek je odpovědný přímo Donu Granthamovi, viceprezidentovi společnosti Microsoft pro střední a východní Evropu a Microsoft International.

Roman Cabálek bude jako generální ředitel dohlížet na všechny obchodní aktivity a programy provozované firmou Microsoft v České republice. V nejbližší době se jedná především o rozvoj cloudové strategie společnosti, uvedení české verze Microsoft Office 2010 a Microsoft Office Web Apps na český trh, představení Internet Exploreru 9, uvedení aplikací Windows Live Essentials a v neposlední řadě podporu konkurenceschopnosti České republiky v rámci Evropy.

„Po více než jedenácti letech, kdy jsem pracoval v divizi OEM s partnery a kolegy v celém regionu střední a východní Evropy, jsem velmi potěšen příležitostí vrátit se zpět domů do české pobočky, kterou jsem opustil před 8 lety. Věřím, že ve své nové roli plně zužitkuji zkušenosti, které jsem získal na různých evropských trzích a v různých kulturách. Velice se těším na spolupráci s českým týmem a očekávám, že to bude fantastická práce plná nových zkušeností, vedení zajímavých lidí, rozvoje talentů, posilování partnerského ekosystému a budování nových vztahů,“ uvedl Roman Cabálek.

„V rámci výběrového řízení jsme se setkali s výjimečnými kandidáty. Jsem velice potěšen, že se vedení české pobočky ujímá Roman, který naváže na úspěšnou práci Jane. Jeho regionální zkušenosti, manažerská zralost a znalost lokálního trhu, obchodního prostředí a týmu povede pobočku k dalším úspěchům. Vzhledem k vývoji na trhu je jeho jmenování do pozice generálního ředitele české pobočky logickým krokem,“ řekl Don Grantham, viceprezident společnosti Microsoft pro střední a východní Evropu a Microsoft International.

Roman Cabálek nahrazuje ve funkci Jane Gilson, která byla generální ředitelkou pobočky od roku 2007 a odchází pracovat jako obchodní a marketingová ředitelka do německé pobočky Microsoftu. Za jejího působení získala česká pobočka ocenění Gender Studies za slaďování osobního a profesního života svých zaměstnanců, stala se v letech 2008 a 2009 nejlepším zaměstnavatelem České republiky a získala několik významných ocenění za projekty z oblasti CSR. V době působení Jane Gilson byly na český trh úspěšně uvedeny produkty Windows 7, Microsoft Office 2010 a odstartována cloudová strategie pobočky.

„Ráda předávám otěže české pobočky Microsoftu právě Romanovi. Na pozici generálního ředitele OEM v regionu střední a východní Evropy pro mne byl Roman skvělým partnerem a jedním z mých potenciálních následníků. Očekávám, že vzhledem ke své znalosti lokálního českého trhu, zákazníků, partnerů a českého týmu bude úspěšně pokračovat v rozvoji pobočky a v lidském přístupu k obchodním aktivitám,“ řekla Jane Gilson.

Roman Cabálek (44) se vrací do české pobočky z ústředí společnosti Microsoft pro střední a východní Evropu, kde od roku 2002 pracoval na různých pozicích ve vedení divize OEM. Od roku 1999 Roman zastával v české pobočce Microsoftu pozici manažera partnerů v divizi OEM. Před příchodem do Microsoftu pracoval jako PR a marketingový manažer ve společnosti Sony Czech, na různých obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Beiersdorf a Studio Lukas, jako učitel a později zástupce ředitele základní školy v Dobřichovicích. Roman vystudoval matematiku, fyziku a pedagogiku na fakultě přírodních věd University Palackého v Olomouci a studoval zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ve svém volném čase se Roman věnuje především svým čtyřem dětem. Mezi jeho koníčky patří rekreační tenis a basketbal.

Klepněte pro větší obrázek 

Témata článku: Microsoft Office 2010, Office 2010, Gender

reklama