Microsoft Česká republika je nejlepší pobočka firmy na světě

Praha – 21. března, 2007. Microsoft Česká republika byl vyhlášen nejlepší pobočkou společnosti za první pololetí fiskálního roku 2007 (červenec 2006 – červen 2007). Poprvé v historii se české pobočce dostalo takového uznání. Microsoft Česká republika mohl ocenění dosáhnout především díky důvěře, kterou vůči společnosti chovají její zákazníci a partneři, a díky úspěšné práci svých 250 zaměstnanců.

Ocenění je tou nejlepší vizitkou práce českého týmu. Mezi hlavní důvody pro jeho udělení patřilo vysoké přeplnění plánu prodeje a výrazný nárůst tržního podílu, ale také další faktory, jako například otevření prvního technologického centra pro podporu mobilních technologií v rámci Microsoftu
v Praze. Mezi třemi nejlepšími pobočkami Microsoftu na světě se dále umístilo Irsko a Rusko. 

„Podařilo se nám vytvořit dobré startovací podmínky pro realizaci naší růstové strategie, v rámci které chceme zdvojnásobit v průběhu následujících tří let objem podnikání a vybudovat z české pobočky platformu pro další udržitelný růst,“ uvedl Michal Čupa, generální ředitel Microsoftu Česká republika. „To, že jsme nejlepší pobočka na světě je možné jenom díky tvrdé práci našich zaměstnanců a především díky jejich ztotožnění se s cíli společnosti, které jsme s novou strategií nastavili na podzim loňského roku.“

Ve stejně úspěšném duchu chce Microsoft pokračovat i v dalších letech a zlepšit všechny aspekty péče o zákazníky. Společnost hodlá dále prohloubit spolupráci s partnery, distributory, vývojáři softwaru a s IT komunitou a přinášet na trh nové produkty. Při realizaci tohoto cíle se společnost zaměří zejména na tři hlavní témata – zaměstnance, partnery a provozní dokonalost (schopnost efektivně uspokojovat potřeby trhu a vytvářet akcionářskou hodnotu). Největší pozornost bude soustředěna na pět segmentů trhu - domácí uživatele, malé firmy, střední firmy, velké podniky a organizace veřejné správy.

Témata článku: Microsoft

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek