reklama

Microsoft a SITRONICS Telecom Solutions spolupracují na dodávkách billingových systémů

12. února 2007
HP pohltilo Bristol Technology
Barcelona, 12. února 2007 – Microsoft a SITRONICS Telecom Solutions Czech Republic (dříve STROM telecom), výrobce telekomunikační infrastruktury, informačních systémů a technologií, dnes oznámili uzavření partnerství s cílem nabízet telekomunikačním operátorům komplexní billingová řešení integrovaná s obchodními aplikacemi a systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Z výhod tohoto partnerství již těží první zákazník, kterým je mobilní operátor Vodafone Czech Republic. Vodafone využívá integrované řešení pro zkvalitnění procesů spojených s vyúčtováním služeb, péčí o zákazníky a zpracováním objednávek, které mu umožní efektivně uvádět na trh nové typy a balíčky služeb.

Partnerství mezi Microsoft a SITRONICS TS Czech Republic spojí technologie Microsoft Customer Care Framework (CCF) a Microsoft Dynamics CRM 3.0 s informačními systémy SITRONICS TS FORIS BSS/OSS pro konvergentní billing v reálném čase a platformou FORIS NG pro sítě příští generace. Nové společné řešení budou obě společnosti nabízet zákazníkům v západní, střední a východní Evropě, v asijsko-pacifickém regionu, na Středním východě a v Africe.

"Růst poptávky po službách založených na obsahu otevírá nové zdroje příjmů a operátoři, aby tento zdroj příjmů dokázali využít, potřebují nástroje, kterými nové služby zákazníkům zpřístupní," uvedl Rainer Grumann, viceprezident společnosti SITRONICS TS Czech Republic pro obchod a marketing.  "Díky spolupráci s Microsoftem dokážeme odstranit problémy, jimž operátoři čelí při integraci svých podpůrných systémů.Tím jim uvolníme ruce na důležitější práci – poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům."

Vodafone Czech Republic zvolil řešení SITRONICS TS/Microsoft vzhledem k jeho podpoře průmyslových standardů, důrazu na podchycení obchodních procesů, škálovatelnosti a flexibilitě celého systému. Vodafone díky novému informačnímu systému dokáže lépe oslovit firemní zákazníky na míru upravenými službami a rychleji vybavovat jejich komplexní objednávky. Součástí implementace je také IMS platforma pro poskytování služeb typu triple-play prostřednictvím IP protokolu v mobilních i pevných sítích. 

Technologie Microsoft CCF v rámci implementace u Vodafone chrání zákazníka před přerušením dodávky služeb v okamžicích, kdy dochází ke změnám v podpůrných systémech telekomunikačního operátora. CCF zároveň zajišťuje operátorům zákaznického centra okamžitou dostupnost všech zákaznických dat a jejich automatické zobrazení v případě hovoru se zákazníkem. Systém využívá jednotného přihlášení ke všem datovým zdrojům a v jednotném rozhraní nabízí všechny údaje potřebné k vyřešení obchodního případu či problému.

„Zákazníci dnes od mobilních operátorů stále více očekávají na míru přizpůsobené služby a vývoj na technologickém poli umožňuje takové služby poskytovat rychleji a snadněji,” prohlásil Michael O’Hara, generální manažer společnosti Microsoft pro oblast telekomunikací. „Nesmíme však zapomínat, že pro úspěšné zprovoznění jakékoliv služby je nutné, aby byla doplněna o efektivní a informačně obsažnou strategii řízení vztahů se zákazníky. Zákaznické kontaktní centrum stále zůstává hlavním bodem kontaktu mezi operátorem a jeho zákazníky a je tak klíčovou součástí jakékoliv strategie poskytování telekomunikačních služeb.“

FORIS NG společnosti Vodafone Czech Republic umožní nabízet firemním zákazníkům unikátní, na míru upravené služby a cenové balíčky založené na kombinaci stávajících a nových služeb mobilních  a pevných sítí včetně multimediálních aplikací v IP prostředí. Zákazníci si tak budou moci vytvářet personalizované služby a operátor bude moci poskytnout celou škálu kombinací vhodných tarifů a speciálních nabídek například podle času volání a oblastí. Microsoft Dynamics CRM 3.0 je marketingová a obchodní platforma, jež umožňuje komplexní práci se zákaznickými daty v rámci prostředí Microsoft Office.

Společné řešení dovoluje vzájemné propojení všech typů sítí a kombinuje tak výhody GSM, PSTN, NGN a IMS prostředí s cílem optimalizovat kvalitu služeb. Zároveň poskytuje úsporné a spolehlivé řešení pro snadné a rychlé zavedení nových služeb a tarifů.

Témata článku: Microsoft, Czech Republic, Care

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama