reklama

mClick: nový reklamní PPC systém

Společnost Chovanec Media připravuje na říjen tohoto roku spuštění nového reklamního systému kontextové PPC reklamy s názvem mClick, který přináší do světa online reklamy řadu novinek a zajímavých příležitostí. Těmi bude například spojení všech služeb do jednoho uživatelského rozhraní, jednoduchá správa financí celého účtu a také mClick Partner Program.

Mnoho možností … jeden mClick

mClick svým uživatelům nabízí tři základní možnosti využití – inzerovat vlastní produkty a služby, vydělávat prostřednictvím svých webových stránek nebo získat pasivní příjem budováním týmu uživatelů mClick kolem sebe. To vše pod jedním účtem a v jednom uživatelském profilu. Reklamy inzerentů se budou zobrazovat na tematicky zaměřených webech, které navštěvuje daná cílová skupina. Volba inzerátů, které se zobrazí, pak probíhá na základě relevance inzerátů k obsahu webové stránky.

mClick Partner Program

Nová služba mClick Partner Program otevírá dveře PPC reklamy i pro další uživatele než jsou jen inzerenti a majitelé webů. Partnerům umožňuje vydělávat přivedením nových uživatelů do mClicku. Z obratu každého takto přivedeného uživatele pak každý měsíc získávají provizi. mClick Partner Program je tak jedinou službou tohoto druhu v oblasti PPC reklamy v České republice.

Správa financí

Využití pouze jednoho účtu dává uživateli příležitost aktivně sledovat a spravovat své finance přehledně na jednom místě. Okamžitě tak získá přehled o tom, kolik finančních prostředků mu zbývá nebo naopak kolik zatím vydělal. Na jedno kliknutí tak může vydělané peníze vybrat nebo použít na financování svých reklamních kampaní.

mClick v sobě dále nese pokročilý nástroj pro sledování konverzí, modul pro vykreslení dat do grafu, poskytuje možnost komunikace mezi uživateli pomocí integrované pošty anebo sdílení vybraných kampaní či sestav jiným uživatelům. Je připravena i mobilní verze aplikace pro snadnou kontrolu běžících kampaní či výdělků.

Témata článku: Partner, Relevance

reklama