reklama

Mail Centrum.cz zavedl nové opatření proti nevyžádané poště

Druhý největší český poskytovatel emailových schránek zdarma, Mail Centrum.cz, se pustil do radikálního boje se spamem. V průběhu dubna přešel na nové antispamové řešení, které zbaví uživatele až 100 % nevyžádaných emailů. Ochrana se plně vztahuje také na mobilní mail, který Centrum spustilo před dvěma měsíci.

Novou ochranu proti nevyžádané poště zajišťuje prověřený systém společnosti Cisco – IronPort, který byl vybrán po důsledném testování několika dalších antispamových řešení.

Nevyžádaná pošta, která dříve končila ve spamovém koši uživatelů, je nyní zachycena už příchodem na server, takže se v naprosté většině do schránky uživatele nedostane. Do spamového koše dorazí jen minimum nevyžádaných zpráv. Nové řešení umí spolehlivě rozlišit spam od vyžádané pošty. Do doručené pošty uživatele se tak dostanou i vyžádané emaily, které dříve mohly padat do složky pro spamy.

„Podnětem pro zavedení nového antispamu je zvýšení komfortu našim uživatelům. Z průzkumů Centrum Holdings plyne, že ochrana proti spamu je hned po spolehlivosti druhou nejdůležitější vlastností, kterou od emailu uživatelé očekávají,“ uvádí Josef Šplíchal, produktový manažer Centrum Holdings.

Nový antispam byl zaveden na všech šesti lokálních emailových značkách Centrum Holdings. Celkově chrání téměř 4 miliony uživatelů v Česku (Mail Centrum.cz a Atlas.cz), na Slovensku (Mail Centrum.sk, Pobox a Atlas.sk) a v Chorvatsku (Net.hr).

„Na všechny naše domény dorazí týdně stovky milionů emailů, z nichž 90% tvoří spam. Zavedením nového antispamu se daří zachytit téměř všechnu nevyžádanou poštu už při příchodu na náš server. Nevyžádané emaily, které případně proniknou (jednotky procent) se dostanou do spamového koše uživatele,“ dodává Josef Šplíchal.

Klepněte pro větší obrázek

Témata článku: Mail, Josef

reklama