reklama

Letošním úvodním tématem seminářů Asociace.BIZ jsou cross-mediální kampaně

Praha, 21. února 2006 – Seminář cross-mediální kampaně - využití Internetu zahájí letošní osvětovou kampaň Asociace.BIZ nazvanou: „Ukazujeme, co umí internetová řešení“.

Kampaň, která navazuje na loňské Internet Effectiveness Awards, představí do června 2006 celkem čtyři témata. První dvě budou marketingová – cross mediální kampaně a Web Content Management systémy v praxi. Pak budou následovat dva technologické semináře určené IT manažerům.

Kampaň „Ukazujeme, co umí internetová řešení“ je nová vize Asociace.BIZ. Cílem je vzdělávání odpovědných pracovníků, zkvalitňování trhu a představení internetových řešení v praxi. Například již zmíněné cross-mediální kampaně ukáží loňskou globální kampaň Audi Q7 - v TV, printu a na Internetu.

Nová kampaň si rovněž klade za cíl vyvrátit mýty a narovnat zažité nepřesnosti v oblasti internetové terminologie. „Lidé si např. velmi často pletou redakční systém a Web Content Management systém. Aby ne, když menší dodavatelé internetových řešení sami dávají nálepku WCM jednoduchým systémům na správu obsahu,“ uvedl Václav Šourek, tajemník Asociace.BIZ. Na novém webu Asociace.BIZ jsou proto jasně vymezeny definice jednotlivých internetových řešení.

„Nechceme firmy přesvědčovat, aby všechny využívaly velké světové systémy,“ říká Michal Svatý, prezident Asociace.BIZ, a dodává: „cílem je ukázat, pro koho je to které řešení nejvhodnější, co přináší v praxi a kde jsou jeho limity.“

Semináře mediálně podpořily zpravodajský server iHNed.cz a časopis Marketing&Media. Detailní informace o kampani - www.asociace.biz

Témata článku: Internet, Cross, Audi

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama