reklama

Lenovo obsadilo pozici jedničky i v prvním čtvrtletí

Společnost Lenovo obsadila v prvním čtvrtletí letošního roku pozici jedničky na českém trhu, jak vyplývá z výsledků zveřejněných analytickou a poradenskou společností IDC. První příčku si drží v segmentu přenosných počítačů, kde navíc zaznamenala téměř 45% nárůst oproti předchozímu roku. Své postavení upevňuje také v kategorii stolních počítačů, kde mezi sedmi největšími dodavateli vykázala nejvyšší meziroční nárůst.

„Z aktuálních výsledků o vývoji českého trhu je patrné, že produkty naší společnosti oslovují čím dál více uživatelů. V meziročním srovnání jsme v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhli téměř 70% nárůstu a navíc se nám i nadále daří držet se na předních příčkách, a to v kategorii přenosných i stolních počítačů,“ uvádí Petr Toman, generální ředitel Lenovo Česká republika. „Velmi si vážíme přízně, kterou nám naši zákazníci věnují, a zároveň děkujeme našim obchodním partnerům a distributorům za skvělou spolupráci.“

Lenovo navazuje na úspěšné prodeje přenosných počítačů z loňského roku. V prvním čtvrtletí zaznamenalo téměř 45% nárůst, a tak se může pyšnit čtvrtinovým podílem na českém trhu. Na tomto úspěchu se velkou měrou podílí především konvertibilní zařízení, jako je Lenovo Yoga nebo Lenovo Flex, které neustále přichází s vylepšenými funkcemi a vlastnostmi, aby co nejlépe vyšly vstříc požadavkům svých uživatelů. Firemní zákazníci naopak stále upřednostňují notebooky značky ThinkPad v čele s novým ThinkPad X1 Carbon, kde Lenovo také přináší řadu inovativních prvků.

V kategorii stolních počítačů vykázalo Lenovo začátkem letošního roku silný růst a nyní se může pochlubit téměř dvacetiprocentním podílem na českém trhu, který je ve srovnání s loňským rokem více než dvakrát vyšší. Čím dál tím větší oblibě se těší počítače typu „vše v jednom“, jejichž portfolio nyní nově rozšiřuje například Lenovo C460 dostupný v různých barevných provedeních.

Témata článku: Lenovo Yoga, Carbon, Flex

reklama