Kvalitní webové stránky mohou firmám přivést nové zákazníky

22. září 2005
Češi na internetu podle NetMonitoru
Na kvalitu a hlavně ekonomickou úspěšnost firemních webových stránek se klade čím dál tím větší důraz. V dnešní době už nestačí mít stránky jen dobře graficky vyvedené. Mezi důležité aspekty patří jednoduchá navigace, dobré umístění ve vyhledavačích atd. Společnost Explorer spojila své síly s e znamými konzultanty Davidem Špinarem a Markem Prokopem z agentury H1.cz a svým zákazníkům nabízí poradenství a služby v oblasti eMarketingu.

Praha, 22. září 2005 – Firemní webové stránky jsou nedílnou součástí firemního komunikačního mixu. Cílem je informovat, podpořit image firmy a mnohdy také prodat – ať už přímo přes elektronický obchod, či nepřímo získáním kontaktu na potenciálního zákazníka. Zpracování, správa a marketing webových stránek vyžadují profesionální přístup. „Mezi nejčastější problémy firemních webových stránek patří jejich špatná přístupnost, obtížná použitelnost, nedostatečný obsah a malá viditelnost. Řada zákazníků, kteří k nám přicházejí, často přesně neví, v čem je problém. Stále přibývá dotazů, jak nejlépe udělat webové stránky, jak o nich říci co nejvíce lidem a jak dělat z návštěvníků zákazníky. Tato situace nás vedla k myšlence spojit se s profesionály a našim zákazníkům poskytnout služby, které jim na jejich otázky přinesou odpovědi a pomohou jim jejich problémy řešit.“  říká ředitel Exploreru Jan Hájek.

 

Nové služby společnosti Explorer mají firmám a podnikatelům pomoci zjistit, zda jejich stránky skutečně pracují tak, jak mají, zda figurují v nejdůležitějších vyhledavačích, zdali umožní klientům pohodlně se orientovat a získat z webu potřebné informace a další kvalitativní i kvantitativní parametry. Pokud tomu tak není, zákazníkům se dostane cenných rad co udělat, aby se situace v dané oblasti zlepšila.

 

V rámci nových služeb pod společným názvem eMarketing Explorer nabízí:

  • Zpracování registrace do vyhledavačů – odeslání registrace až do 84 českých/slovenských a 14 zahraničních vyhledavačů.
  • Webové analýzy ZDARMA (validita HTML kódu, automatický audit přístupnosti)
  • Podrobné analýzy WWW stránek - z cílem přilákat více návštěvníků a získat z webu více
  • Školení – semináře a individuální školení v oblasti reklamního systému Google AdWords, optimalizace pro vyhledavače (SEO) pro webdesignéry, přístupnosti webových stránek a další.

 

Kromě placených služeb naleznou zájemci na stránkách Exploreru i bezplatné testovací nástroje, např.

validátor HTML kódu nebo automatický audit přístupnosti.

 

Analýzy a školení poskytuje Explorer ve spolupráci s profesionály z konzultační agentury H1.cz. Její ředitel, známý odborník na přístupnost webových stránek, David Špinar ke spolupráci dodává: „Kooperace se společností Explorer je pro nás velkou výzvou. Společně můžeme oslovit stovky českých firem a nabídnout jim naše služby. Věříme, že pochopí, že web pro ně může být významný obchodní kanál a ne pouhá firemní vývěska. A právě v realizaci tohoto cíle jim můžeme pomoci.“

 

Více o nových službách najdete v sekci eMarketing na www.explorer.cz.

Témata článku: Google, Google AdWords

Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Inteligentní domy