reklama

Kurzy.cz představují novou tvář svého finančního portálu

Největší český finanční server www.kurzy.cz spustil nový design, který výrazně zjednodušuje pohled na informace a přehlednost jednotlivých stránek serveru.

Hlavní změnou portálu je zjednodušení obsahu stránek pro běžné uživatele, změna layoutu stránek na dva sloupce, výrazná redukce odkazů na nesouvisející témata a příprava pro nové reklamní formáty. Jako hlavní motiv byla zvolena konzervativní zlatá barva, která dodává stránkám pocit stability a jistoty.

Nový layout spouští server společně s dlouhodobým partnerem, společností Wüstenrot, která spojila uvedení své reklamní kampaně se změnou designu stránek.

Uživatelům, kteří se zajímají o informace z kapitálových a komoditních trhů či forexu, je nadále zdarma k dispozici rozsáhlé zpravodajství a data z trhů, v novém designu je více zdůrazněn samotný obsah proti doplňkovým informacím.

Klepněte pro větší obrázek

Na stránkách o osobních financích a podnikání zmizely informace, které nesouvisí přímo s tématem stránky, a výrazným způsobem se zpřehlednily vazby mezi souvisejícími stránkami.

Pro zadavatele reklamy je k dispozici několik nových větších formátů. Reklama je oddělena od samotného obsahu stránky, zároveň je nový design upraven tak, aby zvyšoval účinnost reklamních formátů a oslovení návštěvníka stránek.

“Dlouhou dobu jsme se soustředili na budování kvalitního informačního zázemí a prezentaci technických informací spíše fundovaným investorům. Přehlednost jsme nechávali poněkud stranou. Změnou designu bychom se chtěli více přiblížit našim běžným uživatelům, kteří se zajímají nejen o investice, ale také o různá témata z oblasti financí a podnikání.” říká ke změně designu Antonín Foller, ředitel portálu.

Portál www.kurzy.cz, jednička mezi finančními servery, přináší od roku 1996 zpravodajství a data investorům z akciových a komoditních trhů, novinky běžným uživatelům ze světa spoření, úvěrů či bankovnictví a informace ze světa podnikání. Měsíčně zasahuje okolo 600 tisíc uživatelů internetu, kteří se zajímají o různá finanční témata od mikro po makroekonomiku.

Portál patří do finanční skupiny AliaWeb, jejíž součástí je také dvojka na trhu v prodeji zájezdů www.zajezdy.cz či server www.podnikani.cz, který přináší unikátní vizuální pohled na podnikatelské vazby v ČR a na Slovensku.
 

Témata článku: Mikro

reklama