reklama

Konica Minolta posiluje své kompetence v oblasti tiskových nákladů

Konica Minolta podepsala smlouvu o převzetí sítě společností Charterhouse. Nová akvizice je součástí strategie zaměřené na rozvoj komplexních služeb pro kancelářský segment a má rovněž přispět k posílení pozice na českém trhu. Začlenění Charterhouse do skupiny rozšíří od roku 2013 tuzemskou nabídku Konica Minolta zejména v oblasti služeb spojených s řízením nákladů na tisk.

„Hledání možných úspor a následné snižování nákladů na tisk je v České republice stále žádanější službou. Charterhouse se specializuje také na tuto oblast, což nám umožní dále rozšířit portfolio našich služeb,“ řekl Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal: „Pro všechny, kdo chtějí mít své dokumenty a jejich tisk pod kontrolou, bychom měli být první volbou. Převzetí české pobočky Charterhouse je pro naše zákazníky jen dalším argumentem.“

Konica Minolta je lídrem v oblasti služeb spojených s řízením nákladů v oblasti tisku. Poskytuje odborné poradenství, implementaci a následnou kontrolu efektivity tiskových řešení. Analýzy tiskových potřeb dosud realizovala ve více než dvou tisících společnostech na tuzemském trhu. Průměrná úspora nákladů na tiskový systém dosahuje hodnoty 30-50 %.

Charterhouse PM Limited je britská společnost s obratem přibližně 100 milionů liber. Marketingové služby nabízí v 18 evropských zemích. V České republice se primárně soustředí na poskytování služeb souvisejících s řízením tisku (print management). Zaměstnává více než 240 pracovníků. V žebříčku 200 nejrychleji rostoucích britských společností sestaveném časopisem Sunday Times se letos umístila na 38. místě.

Témata článku: Konica Minolta, Minolta

reklama