reklama

Konference o internetovém marketingu proběhne již za dva týdny

Nejvýznamnější konference o internetové reklamě v České republice proběhne již 20. května 2008. Celodenní setkání odborníků z mediálně-inzertní oblasti s názvem Internet Advertising Conference 2008 pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Odborná konference Internet Advertising Conference 2008 se uskuteční již za dva týdny, tedy v úterý 20. května 2008 ve Slovanském domě v Praze. Akce je primárně určena zástupcům reklamního a marketingového trhu v České republice, především zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu, a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Účastníci se mohou těšit na atraktivní celodenní program, v němž nebudou chybět ani případové studie či odborné panelové diskuze. Následovat bude společenský večer s networkingem, který proběhne v Clubu Havana. Odborným garantem a pořadatelem konference je Sdružení pro internetovou reklamu

Pozvání mezi řečníky přijali zástupci mediálních a reklamních společností (např. Media One, OMD Digital, Mediaedge:cia, Advertures či OgilvyInteractive) a zadavatelů reklamních kampaní (Microsoft, Seznam, NetCentrum, Vodafone, Unilever, Kofola nebo LMC), ale i odborníci na internetovou reklamu z řad médií (Marketing&Media, Strategie, Lupa). Praktický pohled na to, co uživatelé na internetu opravdu dělají, přinese zástupce výzkumného institutu GfK Praha.

Konference přinese shrnutí aktuální situace na poli internetové reklamy, a to z pohledu všech účastníků mediálního trhu – provozovatelů, agentur, zadavatelů i internetové veřejnosti. Posluchači se seznámí s typickými vlastnostmi a výhodami online reklamy a s novinkami z oboru. Hovořit se bude například o efektivitě PPC kampaní, o koncepci Web 2.0 a využití interaktivity na internetu. Nebudou chybět ani zahraniční trendy, které představí Balint Hamvas (Mediaedge:cia, Maďarsko), či zkušenosti ze segmentu FMCG.

Vybíráme z programu konference:

  • Výdaje do reklamy na českém mediálním trhu
  • Srovnání efektivity jednotlivých mediatypů
  • Trendy a budoucnost internetové inzerce
  • Netradiční způsoby internetové reklamy a její měření
  • Webtesty Oční kamerou – co na stránkách návštěvník opravdu dělá?
  • 7 klíčových metrik online marketingu
  • Uvadající smysl značek
  • Nová digitální média a PR
  • Budování značky zaměstnavatele

„Program jsme se snažili sestavit tak, aby co nejlépe pokrýval celou šíři tématu internetového marketingu a online inzerce. Obrátili jsme se na specialisty, kteří mohou účastníkům konference rozšířit jejich pohled na současné možnosti inzertních aktivit firem na internetu,“ doplňuje k programu Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Podrobnosti o programu a obsahu jednotlivých prezentací jsou k dispozici na stránkách konference. Právě tam zájemci naleznou také registrační internetový formulář, prostřednictvím něhož se mohou na konferenci přihlásit.

Témata článku: Internet, Trendy, Unilever

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama