Ki-Wi zamířilo s Oscarem na seniory

Je tomu již téměř rok, co silné konkurenční prostředí a neustálý příval nových podnětů a myšlenek v Silicon Valley donutil členy Ki-Wi týmu přemýšlet nad novým využitím jejich klíčového produktu, Ki-Wi Serveru. Chtěli vymyslet spotřebitelský produkt, jelikož jejich tehdejším hlavním zdrojem příjmů byla řešení pro retail, státní správu a reklamní agentury (B2B).

Inspirativní prostředí San Franciského inkubátoru RocketSpace dalo základ pro vznik Oscara, jednoduchého a velmi intuitivního komunikátoru pro seniory. Zkušenosti ze Silicon Valley umožnily rychlý vývoj prototypu, patentování a v krátké době i první prezentace v Dubaji nebo Německu.

Co je na Oscarovi tak nového? Pro děti od deseti let až po generaci padesátníků je běžné používat chytré telefony, tablety, komunikovat po Facebooku nebo přes SMSky, MMSky. Ovšem starší generace s touto formou komunikace bojují. Oscar pomáhá babičkám a dědečkům být snadno v kontaktu s rodinou a přáteli.

Mohou si vzájemně jednoduše zasílat zprávy, emaily a fotky buď z chytrého mobilu nebo webu přímo na Oscara. Kdykoliv se s nimi mohou podělit o své radosti i strasti. Oscar umí připomenout i konzumaci léků. V případě, že senior zapomene Oscara vypnout nebo potřebuje pomoci nastavit nový kontakt, může to provést vzdáleně jiný člen rodiny.

A proč vznikl Oscar? Určitě řešíte stejné problémy jako kluci z Ki-Wi. Také nemáte tolik potřebného času na návštěvu prarodičů a ti se pak cítí sami a bez informací. Díky Oscarovi získáte snadnou možnost, jak s prarodiči komunikovat stylem jakým komunikujete se stejně starými vrstevníky.

Oscar se v srpnu podívá opět do USA, konkrétně do Bostonu, díky programu CzechAccelerator. Poté také do Kalifornie, kde se chystá pilotní projekt.

Témata článku: Oscar, Silicon Valley, Care